[elektro] napelem elszámolás
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Fri Feb 5 18:50:40 CET 2021
Mr Zed wrote:
> Más felhasználás, más kémia.
> Autókba a gyors töltés/merítés a cél. Ezért kerül bele NMC aksi. Egy
> cella 2-4C töltés/merítést visel el (gyorstöltés).
> Valamint az NMC 13%-al nagyobb energiasűrűséget ad /kg mint LiFePO4.
> Cserébe extrém tűzveszélyes....
Jó, de én egyáltalán nem a mai viszonyokra gondoltam. Most még nagyon
kezdetleges az egész technika, sokan nem is tartják jónak, nem is hiszik, hogy
el fog terjedni.
Amikor már milliárdszámra lesznek villanyautók, beleértve a teher- és
tömegközlekedésre szánt járműveket, esetleg hajókat is, akkor már ki tud
alakulni olyan rendszer, aminél eleve számítanak erre a háztáji felhasználásra.
Az már most is evidens, hogy idővel lecsökken a kapac, a hatótáv, valamint
lehet, hogy az autó más okból, pl baleset, kinyúvad, miközben még iszonyú
mennyiségű ilyen koncepció mentén készült aksi kitermelhető, hasznosítható,
lehetőleg nem új autókba építve.
Na de majd kiderül.
Egy gondolat a mindenféle halálozásokról: Vizilótól többen halnak meg, mint
cápa- vagy oroszlán, medvetámadástól. De mindent visz a maláriaszúnyog. Meglepő
módon megdöbbentően sokan sérülnek meg pezsgőbontás közben. A háztáji sérülések
is hatalmas arányúak, többnyire leeséses balesetek, valamint barkácsolók
mindenféle kézi gépekkel meg más baromságokkal követik el. A baleseti sebészetek
tudnának mesélni. És hozzá jönnek azok, amikkel nem mennek orvoshoz, mert nem
annyira súlyosak.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list