[elektro] napelem elszámolás
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Fri Feb 5 18:24:52 CET 2021
Huha :)))))))
Google: Forbes how Deadly your kwh.
Egynek pl.
A.
> On 2021. Feb 5., at 18:12, Mr Zed <mrzed001 at gmail.com> wrote:
>
> FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta, 2021. 02. 05.:
>> Értsd jól amit írtam.
>>
>> Egyelőre többen haltak meg arányaiban otthoni akár lifepo4 barkácsolás
>> közben, mint amennyi garázsban álló villanyautó gyilkolt.
>>
>
> Ööööö mondj EGYET ?!!!
> Ha nem, akkor kérlek ne hazudozz összevissza marhaságokat !
>
>
>> Az tèny, hogy azonos körülmények közt a lifepo4 biztonságosabb tűz
>> szempontból. Csak sosincsenek azonos körülmények. A többi követelmeny amit
>> irtam pedig szinten fontos.
>>
>
> MINDENFÉLE körülmények között biztonságosabb. (PONT)
> Mit linkeljek még, wiki ?
>
>
>> (Valahol vicces, de pl napelem is nagyságrenddel több embert ölt meg, mint a
>> teljes atomenergia ipar Csernobillal mindennel. Egyszerűen sokan leesnek a
>> tetőről, rájuk borul a targonca, stb.)
>>
>>
>
>
> Jó, itt a vége, tiltólistára kerültél.
> Ennyi az az ostobaságmennyiség amit még hajlandó voltam elviselni.
>
> Nőjj fel, utána talán beszélhetünk.
>
>
> Z
>
>
>> A.
>>
>>>> On 2021. Feb 5., at 15:41, Mr Zed <mrzed001 at gmail.com> wrote:
>>>
>>> Ufff .... na csak ez ne írtad volna.
>>>
>>> MINDEN nyugaton gyártott EV-ben NMC/LPO/LiPO/Litium ion (ugyanaz)
>>> kémiás aksi van.
>>> (kínai Tesla 3-ban LiFePO4 CALB cellák !!)
>>>
>>> Tessék egy kis teszt videó, melyik mennyire tűzveszélyes:
>>> https://youtu.be/Qzt9RZ0FQyM
>>>
>>> De elég, ha beírod Youtube keresőbe, hogy "ebike fire". Az mind mind
>>> NMC cella ahogy ég, robban ...
>>>
>>> Mint a fenti tesztből is láthatod, az egyik legstabilabb,
>>> legveszélytelenebb kémia pont a LiFePO4.
>>> Nem ég, nem robban.
>>> Nem úgy mint az EV-k NMC cellái.
>>>
>>> Ha esetleg a régi LMO nissan leaf cellákra vagy kíváncsi (újak már ott
>>> is NMC), tessék:
>>> https://youtu.be/yIH9ED0j5dQ
>>>
>>>
>>> Z
>>>
>>>
>>>
>>> FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta, 2021. 02. 05.:
>>>> Hátö, a villanyautó erkölcsi avulása bőven felette van az akkuja bármi
>>>> igénybevétel szerinti avulásának.
>>>>
>>>> Magyarul a legjobb amit tehet az ember, kimaxolja, hasznosuljon az autó
>>>> akkor is ha áll, ha már vagyont költött rá az ember.
>>>>
>>>> Továbbá olyan töltés kisütés akkutechnológia kombót diy módon nem igen
>>>> valósít meg senki üzem vagyon és életbiztosan, mint egy jobb
>>>> villanyautóban
>>>> ami elérhető, ez fix.
>>>>
>>>>
>>>> A.
>>>>
>>>>>> On 2021. Feb 5., at 14:43, Mr Zed <mrzed001 at gmail.com> wrote:
>>>>>
>>>>> Az EV limitált élettartamú aksiját tovább rongálni napelemes
>>>>> felhasználásra ... badarság.
>>>>>
>>>>> Pláne amikor 10-14kWh zsír új LiFePO4 aksit vehetsz 0,7-1,4 MFt-ért.
>>>>> Degradációjuk teljes 100-0-100% merítés-töltéssel 3500 ciklus. Napi
>>>>> 1-el majd 10 év. És még ezt követően is 80% kapacitás áll
>>>>> rendelkezésre.
>>>>>
>>>>> Ha csak 80-20-80% használod ... több mint 10-15.000-.... ciklus (a
>>>>> 80%-ra csökkenő kapacitásig !).
>>>>>
>>>>> Z
>>>>>
>>>>>
>>>>> FuzArn <fuzarn at gmail.com> írta, 2021. 02. 05.:
>>>>>> Akku töltés kisütés degradáció foka miatt nem lesz sajnos nagy buli.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Nem hülyeség ez a visszatáplálás sztem, amig el nem terjednek a
>>>>>> villanyautók
>>>>>> jobban.
>>>>>>
>>>>>> Azok majd pufferelnek, és vissza is tudnak adott esetben hálózatra
>>>>>> tölteni.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> A.
>>>>>>
>>>>>>>> On 2021. Feb 5., at 13:06, Fekete Róbert <frobi at harden.hu> wrote:
>>>>>>>
>>>>>>> akkor ezzel meg lehetne valósítani minden szolgáltató szarakodás
>>>>>>> nélkül
>>>>>>> a szigetüzemet?
>>>>>>>
>>>>>>> gondolok itt arra, hogy ha süt a nap akkor kompenzálja, vagy tölti az
>>>>>>> akkut, ha meg nem akkor vagy akkuról kompenzál így tulajdonképen
>>>>>>> teljesen
>>>>>>> fel tudom használni a pluszt
>>>>>>>
>>>>>>> cserébe nem szórakozom a szolgáltatóval, hanem csak egyszerűen
>>>>>>> felteszem
>>>>>>> és hajrá, kicsit alul méretezve..., véletlen se legyen túltermelés
>>>>>>>
>>>>>>> ez mennyire hülye ötlet?
>>>>>>>
>>>>>>> R.
>>>>>>>
>>>>>>> 2021. 02. 05. 11:50 keltezéssel, Gábor Auth írta:
>>>>>>>> Hi,
>>>>>>>>> On Fri, Feb 5, 2021 at 11:34 AM Varga Tibor <vargat61 at gmail.com>
>>>>>>>>> wrote:
>>>>>>>>> Úgy hallottam, hogy akkor engedik a sziget üzemű rendszert, ha 50
>>>>>>>>> méteren
>>>>>>>>> belül nincs elektromos hálózat. De ezt szóban hallottam, nem jártam
>>>>>>>>> utána.
>>>>>>>>>
>>>>>>>> Olyannyira nem így van, hogy léteznek hibrid-inverterek, amelyek
>>>>>>>> átváltanak
>>>>>>>> akkumulátoros üzemre, ha áramszünet van, alapvetően nem több, mint
>>>>>>>> egy
>>>>>>>> UPS,
>>>>>>>> ami tud visszatáplálni.
>>>>>>>> Például:
>>>>>>>> https://www.fronius.com/hu-hu/hungary/napenergia/termekek/minden-term%C3%A9k/inverterek/fronius-symo-hybrid/fronius-symo-hybrid-3-0-3-s
>>>>>>>> Annyi a követelmény, hogy duplán galvanikusan leválasztásra kerüljön
>>>>>>>> a
>>>>>>>> hálózatról, ha áramszünet van.
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list