[elektro] Átbillent már a kapcsoló?
elight
elight at gmail.hu
Fri Sep 15 11:05:02 CEST 2017
Még dízelesben is láttam ilyen
2 személyes "kici kocit".
Igaz lassú járműként,
mert ott volt a hátán a seb.matrica.
De az elektromosnál
a hátrányok között azért
ott van még az a szmog.. :-)
Üdv István
2017-09-15 10:20 keltezéssel, Xorn írta:
> Ja, járdához be lehet vele derékszögben parkolni, és akkor három is
> elfér egy parkolóhelyre :-)
>
> Best regards,
> Andy
>
> Pataki István <iipataki at freemail.hu> írta (2017. szeptember 15. 9:16):
>> És ha nagyon muszáj, keresztben is lerakható a hosszirányú parkolóban:)
>>
>> pi
>>
>>
>> ----- Original Message ----- From: "Xorn" <toth.endre at gmail.com>
>> To: "elektro" <elektro at tesla.hu>
>> Sent: Friday, September 15, 2017 8:55 AM
>> Subject: Re: [elektro] Átbillent már a kapcsoló?
>>
>>
>>> Vagy méret után fizetnek parkolóhelyet. :-)
>>>
>>> Amúgy a Smart pont 2,5m, azaz kettő elfér belőle egy átlag parkolóhelyen.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2017. szeptember 15. 8:32):
>>>> (Rómában volt olyan utca, ahol 16 parkoló autóból 9 db Smart-ot és 2
>>>> darab Renault Twizy-t és 1 valami számomra ismeretlen kis kétszemélyes
>>>> villanyautót számoltam meg. Tuti, hogy valami adókedvezményt kapnak, vagy
>>>> hasonló dolgot)
>>>> KI
>>>>
>>>>
>>>>> Teljesen egyetértek.
>>>>> A napi életciklushoz teljesen elegendő lenne egy smart méretű
>>>>> villanyverda.
>>>>>
>>>>> Szondi <szondilaszlo at gmail.com> írta (2017. szeptember 14. 19:15):
>>>>>>
>>>>>> 2017.09.14. 17:47 keltezéssel, Varga Zoltán írta:
>>>>>>> Nekem az elektromos autóval kapcsolatban az a véleményem, hogy:
>>>>>>>
>>>>>>> - nekem csak akkor lesz ilyen, ha már végképp nem lesz más.
>>>>>>
>>>>>> Előbb-utóbb bekövetkezik. Nem holnap, de a mostanság születettek > már
>>>>>> jó eséllyel megtapasztalják.
>>>>>> Az is valószínű, hogy az átállás több évtized lesz.
>>>>>>
>>>>>>> - és még ebben az esetben is megoldást kellene találni arra, hogy >>
>>>>>>> az
>>>>>>> akku feltöltése "tankolás" ugyanolyan gyors, 1-2 perg legyen, >> mint
>>>>>>> egy mai belsőégésű motorosnál.
>>>>>>
>>>>>> Nem feltétlen. Mindössze a közlekedési szokásainkat kellene > átírni.
>>>>>> Ha kivesszük a fuvarozást és a tömegközlekedést a pakkból, a
>>>>>> személyautók egy jó része kevesebbet fut, napi szinten, mint egy
>>>>>> mostani gagyibb villanyautó hatótávja. Sokkal. Csak halkan jegyzem
>>>>>> meg, hogy a shoppingolós, kozmetikás, fodrászos rétegnek a két >
>>>>>> tonnás
>>>>>> terepjáró helyett egy villanybringa is megtenné, de legjobb > esetben
>>>>>> is
>>>>>> egy Smart méretű villanyos négykerekű. Ezzel még a gyerkőcöt is >
>>>>>> lehet
>>>>>> bölcsődébe, óvodába, iskolába vinni.
>>>>>> Ha az ilyen járgányok emberi áron lennének, felére csökkenne > büdös,
>>>>>> jobban lehetne parkolni és még talán gyorsabb is lenne. Ha még >
>>>>>> otthon
>>>>>> is lehetne kedvezményesen tölteni (pl. éjszaka), az csak hab lenne > a
>>>>>> tortán. Ehhez viszont el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a
>>>>>> benzin profitja és a büdös levegő, vagy az élhetőbb környezet.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Üdv.:
>>>>>> Anonymus
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list