[elektro] Átbillent már a kapcsoló?
Xorn
toth.endre at gmail.com
Fri Sep 15 11:07:43 CEST 2017
Dízel azért van ilyenben, mert a jogszabály szerint ott a lóerő a
korlát, nem a köbcenti, mint a benzinesnél. 4 kW, vagy mennyi, de 400
ccm, meg ilyesmik vannak a mopedautókban.
Best regards,
Andy
elight <elight at gmail.hu> írta (2017. szeptember 15. 11:05):
> Még dízelesben is láttam ilyen
> 2 személyes "kici kocit".
> Igaz lassú járműként,
> mert ott volt a hátán a seb.matrica.
>
> De az elektromosnál
> a hátrányok között azért
> ott van még az a szmog.. :-)
>
> Üdv István
>
> 2017-09-15 10:20 keltezéssel, Xorn írta:
>>
>> Ja, járdához be lehet vele derékszögben parkolni, és akkor három is
>> elfér egy parkolóhelyre :-)
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Pataki István <iipataki at freemail.hu> írta (2017. szeptember 15. 9:16):
>>>
>>> És ha nagyon muszáj, keresztben is lerakható a hosszirányú parkolóban:)
>>>
>>> pi
>>>
>>>
>>> ----- Original Message ----- From: "Xorn" <toth.endre at gmail.com>
>>> To: "elektro" <elektro at tesla.hu>
>>> Sent: Friday, September 15, 2017 8:55 AM
>>> Subject: Re: [elektro] Átbillent már a kapcsoló?
>>>
>>>
>>>> Vagy méret után fizetnek parkolóhelyet. :-)
>>>>
>>>> Amúgy a Smart pont 2,5m, azaz kettő elfér belőle egy átlag
>>>> parkolóhelyen.
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2017. szeptember 15. 8:32):
>>>>>
>>>>> (Rómában volt olyan utca, ahol 16 parkoló autóból 9 db Smart-ot és 2
>>>>> darab Renault Twizy-t és 1 valami számomra ismeretlen kis kétszemélyes
>>>>> villanyautót számoltam meg. Tuti, hogy valami adókedvezményt kapnak,
>>>>> vagy
>>>>> hasonló dolgot)
>>>>> KI
>>>>>
>>>>>
>>>>>> Teljesen egyetértek.
>>>>>> A napi életciklushoz teljesen elegendő lenne egy smart méretű
>>>>>> villanyverda.
>>>>>>
>>>>>> Szondi <szondilaszlo at gmail.com> írta (2017. szeptember 14. 19:15):
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2017.09.14. 17:47 keltezéssel, Varga Zoltán írta:
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nekem az elektromos autóval kapcsolatban az a véleményem, hogy:
>>>>>>>>
>>>>>>>> - nekem csak akkor lesz ilyen, ha már végképp nem lesz más.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Előbb-utóbb bekövetkezik. Nem holnap, de a mostanság születettek >
>>>>>>> már
>>>>>>> jó eséllyel megtapasztalják.
>>>>>>> Az is valószínű, hogy az átállás több évtized lesz.
>>>>>>>
>>>>>>>> - és még ebben az esetben is megoldást kellene találni arra, hogy >>
>>>>>>>> az
>>>>>>>> akku feltöltése "tankolás" ugyanolyan gyors, 1-2 perg legyen, >>
>>>>>>>> mint
>>>>>>>> egy mai belsőégésű motorosnál.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Nem feltétlen. Mindössze a közlekedési szokásainkat kellene > átírni.
>>>>>>> Ha kivesszük a fuvarozást és a tömegközlekedést a pakkból, a
>>>>>>> személyautók egy jó része kevesebbet fut, napi szinten, mint egy
>>>>>>> mostani gagyibb villanyautó hatótávja. Sokkal. Csak halkan jegyzem
>>>>>>> meg, hogy a shoppingolós, kozmetikás, fodrászos rétegnek a két >
>>>>>>> tonnás
>>>>>>> terepjáró helyett egy villanybringa is megtenné, de legjobb > esetben
>>>>>>> is
>>>>>>> egy Smart méretű villanyos négykerekű. Ezzel még a gyerkőcöt is >
>>>>>>> lehet
>>>>>>> bölcsődébe, óvodába, iskolába vinni.
>>>>>>> Ha az ilyen járgányok emberi áron lennének, felére csökkenne >
>>>>>>> büdös,
>>>>>>> jobban lehetne parkolni és még talán gyorsabb is lenne. Ha még >
>>>>>>> otthon
>>>>>>> is lehetne kedvezményesen tölteni (pl. éjszaka), az csak hab lenne >
>>>>>>> a
>>>>>>> tortán. Ehhez viszont el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a
>>>>>>> benzin profitja és a büdös levegő, vagy az élhetőbb környezet.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Üdv.:
>>>>>>> Anonymus
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list