[elektro] Átbillent már a kapcsoló?

Xorn toth.endre at gmail.com
Fri Sep 15 10:20:49 CEST 2017


Ja, járdához be lehet vele derékszögben parkolni, és akkor három is
elfér egy parkolóhelyre :-)

Best regards,
Andy

Pataki István <iipataki at freemail.hu> írta (2017. szeptember 15. 9:16):
> És ha nagyon muszáj, keresztben is lerakható a hosszirányú parkolóban:)
>
> pi
>
>
> ----- Original Message ----- From: "Xorn" <toth.endre at gmail.com>
> To: "elektro" <elektro at tesla.hu>
> Sent: Friday, September 15, 2017 8:55 AM
> Subject: Re: [elektro] Átbillent már a kapcsoló?
>
>
>> Vagy méret után fizetnek parkolóhelyet. :-)
>>
>> Amúgy a Smart pont 2,5m, azaz kettő elfér belőle egy átlag parkolóhelyen.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta (2017. szeptember 15. 8:32):
>>>
>>> (Rómában volt olyan utca, ahol 16 parkoló autóból 9 db Smart-ot és 2
>>> darab Renault Twizy-t és 1 valami számomra ismeretlen kis kétszemélyes
>>> villanyautót számoltam meg. Tuti, hogy valami adókedvezményt kapnak, vagy
>>> hasonló dolgot)
>>> KI
>>>
>>>
>>>> Teljesen egyetértek.
>>>> A napi életciklushoz teljesen elegendő lenne egy smart méretű
>>>> villanyverda.
>>>>
>>>> Szondi <szondilaszlo at gmail.com> írta (2017. szeptember 14. 19:15):
>>>> >
>>>> >
>>>> > 2017.09.14. 17:47 keltezéssel, Varga Zoltán írta:
>>>> >>
>>>> >> Nekem az elektromos autóval kapcsolatban az a véleményem, hogy:
>>>> >>
>>>> >> - nekem csak akkor lesz ilyen, ha már végképp nem lesz más.
>>>> >
>>>> >
>>>> > Előbb-utóbb bekövetkezik. Nem holnap, de a mostanság születettek > már
>>>> > jó eséllyel megtapasztalják.
>>>> > Az is valószínű, hogy az átállás több évtized lesz.
>>>> >
>>>> >> - és még ebben az esetben is megoldást kellene találni arra, hogy >>
>>>> >> az
>>>> >> akku feltöltése "tankolás" ugyanolyan gyors, 1-2 perg legyen, >> mint
>>>> >> egy mai belsőégésű motorosnál.
>>>> >
>>>> >
>>>> > Nem feltétlen. Mindössze a közlekedési szokásainkat kellene > átírni.
>>>> > Ha kivesszük a fuvarozást és a tömegközlekedést a pakkból, a
>>>> > személyautók egy jó része kevesebbet fut, napi szinten, mint egy
>>>> > mostani gagyibb villanyautó hatótávja. Sokkal. Csak halkan jegyzem
>>>> > meg, hogy a shoppingolós, kozmetikás, fodrászos rétegnek a két >
>>>> > tonnás
>>>> > terepjáró helyett egy villanybringa is megtenné, de legjobb > esetben
>>>> > is
>>>> > egy Smart méretű villanyos négykerekű. Ezzel még a gyerkőcöt is >
>>>> > lehet
>>>> > bölcsődébe, óvodába, iskolába vinni.
>>>> > Ha  az ilyen járgányok emberi áron lennének, felére csökkenne > büdös,
>>>> > jobban lehetne parkolni és még talán gyorsabb is lenne. Ha még >
>>>> > otthon
>>>> > is lehetne kedvezményesen tölteni (pl. éjszaka), az csak hab lenne > a
>>>> > tortán. Ehhez viszont el kellene dönteni, hogy mi a fontosabb, a
>>>> > benzin profitja és a büdös levegő, vagy az élhetőbb környezet.
>>>> >
>>>> >
>>>> > Üdv.:
>>>> > Anonymus
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list