[elektro] Napenergia biztosan?
FuzArn
fuzarn at gmail.com
Wed Jul 5 11:27:50 CEST 2017
Mondeo gondolom. De tok lenyegtelen, aki a passziv hatsokerek kormanyzast llibegesnek gondolja, es elhiszi, hogy azert neveztek el passziv hatsokerek kormanyzasnak a Citroennel mert nem sikerult jol, es libegett, az mas galadsagokra is kepes. :)
Tok lenyegtelen melyiket cserelted, nem ertesz hozza, es ha jol sikerult max a szerencse miatt.
Én sem értek a futómugeometriahoz, azért nem nyúlok hozzá. Annyit legalább tudok, hogy bármit változtatsz rajta azonnal borul az egész.
Mar akkor borul, ha oregszik a rugo, es lentebb van kicsit a kaszni ezaltal. Es ez meg csak a passziv viselkedese, az aktivrol nem beszeltunk, milyen amikor adott kormanyelfordulasra a kulso es belso iv kerekei mas szogben fordulnak a terheles es kasznibillenes hatasara. Piszok precizen kimatekozva, belekalkulalva a stabrud szilentjenek torziojatol kezdve mindent.
Aztan jon az autoszerelo, "nem kell az oda, hulye a gyari mernok", es megy a sufnituning.
Majd elkezd a zold es atomenergiarol vitazni, amit meg a nemetek is inkabb csak szivnak, es a german gozhenger stilusban nyomjak amit 1990-ben torvenybe foglaltak, ontik bele a penzt szamolatlanul, veszik at allami garanciaval a villanyt, aztan majd lesz valahogy.
De itt mindenki marha jol ert hozza, az a lenyeg :)
A.
> On 2017. Jul 5., at 10:33, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
> Köszi, ismerem a viccet, hogy a szarhoz sem értek, nemhogy az
> atomenergiáról levelezzek. De megnyugtat a tudat, hogy te pont ugyanúgy
> nem, így mivel egy szinten vagyunk, akár levelezhetünk is róla. :-)
>
> A kérdés továbbra is áll: Tudod, milyen autóm van? Ehhez képest kit
> érdekel, hogy az Alfa GTV-ben mit alkottak? Tudod, hogy melyik szilentet és
> miért cseréltem PU-ra? És még én beszélek folyton információ nélkül a
> levegőbe, ja. :-)))
>
> Best regards,
> Andy
>
>
>
> 2017. július 5. 10:14 FuzArn írta, <fuzarn at gmail.com>:
>
>> :))))))) huhh, van baj.
>>
>> /Citroennel nem autoszerelokkel kene beszelni ;)/
>>
>> Multilink, passziv kormanyzas, 1995-bol pl: Alfa GTV
>> Tudom, ok is elszabtak, es atneveztek a libego futomuvet passziv
>> kormanyzasunak.;)
>>
>> A passziv kormanyzas az nem libegés. Fyki.
>>
>> Biztos hogy atomenergia témában kellene levelezzünk?! ;)
>>
>>
>> A.
>>
>>> On 2017. Jul 5., at 9:46, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>>>
>>>
>>> Erről a passzív kormányzásról pl. annyit, hogy a Citroen Xsaránál anno
>>> direkt hirdették is, hogy "passzív hátsókerék kormányzás". Azután a
>>> Citroennél beszéltem pár emberrel, akik elmondták, hogy ez úgy lett, hogy
>>> nem tudták rendesen megcsinálni a futóművet, hogy stabilan álljon, és a
>>> kanyarban elmászott a geometria. Erre kitalálták, hogy ez ne hiba legyen,
>>> hanem feature. :-) Amúgy érdekelne, hogy egy multilink hátsó futóműnél
>>> milyen passzív kormányzásról beszélsz. Sírva is fakadnék, ha olyan
>>> állapotban lenne, hogy elkezd libegni alattam...
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list