[elektro] Elektromos buszok..

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Feb 5 17:02:45 CET 2017


akkor ezert parasodik be :)

bye
dexter

On Feb 5, 2017 9:15 AM, "Sándor Máté" <s.mate87 at gmail.com> wrote:

A hátuljában van. A tetőn csak a klíma!

2017. febr. 4. 16:40 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):

> hol masutt lehetne? :)
>
> On Feb 4, 2017 4:28 PM, "Sándor Máté" <s.mate87 at gmail.com> wrote:
>
> > Honnan veszitek, hogy a tetőn van az elektronika?
> >
> > Máté
> >
> > 2017. február 3. 14:30 Arpad írta, <kando777 at gmail.com>:
> >
> > > A buszok elektronikája a tetőn van és az első szériás akksis troliknál
> > > voltak/vannak szériahibák.
> > > Inkább persze az olvadó hó, ami gondot okoz (aztán lehet, hogy a
> közgázos
> > > ,,értelmes'' nyilatkozó ebből már párásodást csinált), meg valóban a
> > > hidegben az akkuk.
> > > Főleg, mert az akkukat nem nagyon használják. Vagyis korábban nem
> > > használták, csak voltak..
> > > A baj az, hogy a BKK rendel, és a BKV üzemeltet.
> > > NA most a mérnökök meg a járműveket vezetők és a valóban hozzáértők
> nem a
> > > lila cégnél vannak.. (lásd CAF) :)
> > >
> > > Árpi
> > >
> > >
> > > 2017. február 3. 13:29 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> > >
> > > > Ez a hegymeneti erős terhelés, akksi, hideg kombó nem biztos, hogy
az
> > > > optimális üzem. Más kérdés, hogy ettől még tudnia kellene... De
ennek
> > > > sincs köze a párához.
> > > >
> > > > Best regards,
> > > > Andy
> > > >
> > > > elight <elight at gmail.hu> írta (2017. február 3. 13:24):
> > > > > Na, szóval eredeti felvetésem
> > > > > azért jórészben  műszaki,
> > > > >
> > > > > Azt nem értem
> > > > > műszakilag, mi az ami egy mai gépjárműben
> > > > > párás környezetben nem működhet?
> > > > > Hiszen az olcsóbb autók is ma már
> > > > > tele vannak elektronikával is.
> > > > > És az újabbak megérzésem szerint
> > > > > jószerivel nem szoktak unos-untalan
> > > > >  egy kis jégrádermedéstől vagy
> > > > > párától megállni..
> > > > >
> > > > > Még a régebbi autóimnál hasonló
> > > > > csak   akkor fordult elő,
> > > > > ha csüdig behajtottam valami pocsolyóba
> > > > > és valahol beázott a gyújtásrendszere.
> > > > > A busz meg jóval magasabb
> > > > > és a motorja is védettebb helyen szokott lenni.
> > > > > Vagy rosszul gondolnám?
> > > > >
> > > > > Üdv István
> > > > >
> > > > >
> > > > > 2017-02-03 13:15 keltezéssel, elight írta:
> > > > >>
> > > > >> Közlekedés?
> > > > >>   NAPI TÉMA !
> > > > >>
> > > > >> Ennyit tudok róla:
> > > > >>
> > > > >> http://propeller.hu/itthon/3264621-sorra-robbannak-le-
> > > > bkv-elektromos-buszai
> > > > >> Passz.
> > > > >>
> > > > >> De az előbb meg épprn a olimpiát csesztették..
> > > > >> "
> > > > >>  A Corvinnál kigyulladt a metró, özönlenek az aláírók
> > > > >>
> > > > >> Egy normális hétköznapot se tudunk megrendezni, nem hogy egy
> rohadt
> > > > >> olimpiát.
> > > > >> "
> > > > >>
> > > > >> Mi lesz itt,
> > > > >> ha esetleg ténylegesen is
> > > > >> majd akkora tömeg várható..
> > > > >>
> > > > >>
> > > > >> Üdv István
> > > > >>
> > > > >> 2017-02-03 12:52 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> > > > >>>
> > > > >>> Az már nem latyak. És nincs köze a Várhoz. :)
> > > > >>>
> > > > >>> Károly
> > > > >>>
> > > > >>> zulu wrote:
> > > > >>>>
> > > > >>>> 2017-02-03 12:36 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> > > > >>>>>
> > > > >>>>> Heee? Hogy jön ide a latyak? Attól, hogy elektronyos, mi köze
a
> > > > >>>>> latyakhoz? Vagy túl nagy az indítási nyomaték és elpörög a
> kerék?
> > > > >>>>> Akkor rossz az elektronika. Vagymi.
> > > > >>>>
> > > > >>>>
> > > > >>>> Nem is a latyak lehet gond, hanem pl. -20 fokban az akksi hogy
> > > bírja a
> > > > >>>> határterhelést.
> > > > >>>>
> > > > >>>> -zulu
> > > > >>>>
> > > > >>>> -----------------------------------------
> > > > >>>>           elektro[-flame|-etc]
> > > > >>>>
> > > > >>>
> > > > >>> -----------------------------------------
> > > > >>>          elektro[-flame|-etc]
> > > > >>>
> > > > >>
> > > > >> -----------------------------------------
> > > > >>          elektro[-flame|-etc]
> > > > >>
> > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > >          elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > >           elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list