[elektro] Elektromos buszok..

umnyo umnyo at freemail.hu
Mon Feb 6 11:32:31 CET 2017


Ennek a konstrukciónak semmi köze a trolihoz! Azt valóban elcseszték, nem kicsit.

Attila

Arpad <kando777 at gmail.com> írta:
>A buszok elektronikája a tetőn van és az első szériás akksis troliknál
>voltak/vannak szériahibák.
>Inkább persze az olvadó hó, ami gondot okoz (aztán lehet, hogy a közgázos
>,,értelmes'' nyilatkozó ebből már párásodást csinált), meg valóban a
>hidegben az akkuk.
>Főleg, mert az akkukat nem nagyon használják. Vagyis korábban nem
>használták, csak voltak..
>A baj az, hogy a BKK rendel, és a BKV üzemeltet.
>NA most a mérnökök meg a járműveket vezetők és a valóban hozzáértők nem a
>lila cégnél vannak.. (lásd CAF) :)
>
>Árpi
>
>
>2017. február 3. 13:29 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>
>> Ez a hegymeneti erős terhelés, akksi, hideg kombó nem biztos, hogy az
>> optimális üzem. Más kérdés, hogy ettől még tudnia kellene... De ennek
>> sincs köze a párához.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> elight <elight at gmail.hu> írta (2017. február 3. 13:24):
>> > Na, szóval eredeti felvetésem
>> > azért jórészben  műszaki,
>> >
>> > Azt nem értem
>> > műszakilag, mi az ami egy mai gépjárműben
>> > párás környezetben nem működhet?
>> > Hiszen az olcsóbb autók is ma már
>> > tele vannak elektronikával is.
>> > És az újabbak megérzésem szerint
>> > jószerivel nem szoktak unos-untalan
>> >  egy kis jégrádermedéstől vagy
>> > párától megállni..
>> >
>> > Még a régebbi autóimnál hasonló
>> > csak   akkor fordult elő,
>> > ha csüdig behajtottam valami pocsolyóba
>> > és valahol beázott a gyújtásrendszere.
>> > A busz meg jóval magasabb
>> > és a motorja is védettebb helyen szokott lenni.
>> > Vagy rosszul gondolnám?
>> >
>> > Üdv István
>> >
>> >
>> > 2017-02-03 13:15 keltezéssel, elight írta:
>> >>
>> >> Közlekedés?
>> >>   NAPI TÉMA !
>> >>
>> >> Ennyit tudok róla:
>> >>
>> >> http://propeller.hu/itthon/3264621-sorra-robbannak-le-
>> bkv-elektromos-buszai
>> >> Passz.
>> >>
>> >> De az előbb meg épprn a olimpiát csesztették..
>> >> "
>> >>  A Corvinnál kigyulladt a metró, özönlenek az aláírók
>> >>
>> >> Egy normális hétköznapot se tudunk megrendezni, nem hogy egy rohadt
>> >> olimpiát.
>> >> "
>> >>
>> >> Mi lesz itt,
>> >> ha esetleg ténylegesen is
>> >> majd akkora tömeg várható..
>> >>
>> >>
>> >> Üdv István
>> >>
>> >> 2017-02-03 12:52 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> >>>
>> >>> Az már nem latyak. És nincs köze a Várhoz. :)
>> >>>
>> >>> Károly
>> >>>
>> >>> zulu wrote:
>> >>>>
>> >>>> 2017-02-03 12:36 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> >>>>>
>> >>>>> Heee? Hogy jön ide a latyak? Attól, hogy elektronyos, mi köze a
>> >>>>> latyakhoz? Vagy túl nagy az indítási nyomaték és elpörög a kerék?
>> >>>>> Akkor rossz az elektronika. Vagymi.
>> >>>>
>> >>>>
>> >>>> Nem is a latyak lehet gond, hanem pl. -20 fokban az akksi hogy bírja a
>> >>>> határterhelést.
>> >>>>
>> >>>> -zulu
>> >>>>
>> >>>> -----------------------------------------
>> >>>>           elektro[-flame|-etc]
>> >>>>
>> >>>
>> >>> -----------------------------------------
>> >>>          elektro[-flame|-etc]
>> >>>
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >>          elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >          elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list