[elektro] Elektromos buszok..
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sat Feb 4 16:40:45 CET 2017
hol masutt lehetne? :)
On Feb 4, 2017 4:28 PM, "Sándor Máté" <s.mate87 at gmail.com> wrote:
> Honnan veszitek, hogy a tetőn van az elektronika?
>
> Máté
>
> 2017. február 3. 14:30 Arpad írta, <kando777 at gmail.com>:
>
> > A buszok elektronikája a tetőn van és az első szériás akksis troliknál
> > voltak/vannak szériahibák.
> > Inkább persze az olvadó hó, ami gondot okoz (aztán lehet, hogy a közgázos
> > ,,értelmes'' nyilatkozó ebből már párásodást csinált), meg valóban a
> > hidegben az akkuk.
> > Főleg, mert az akkukat nem nagyon használják. Vagyis korábban nem
> > használták, csak voltak..
> > A baj az, hogy a BKK rendel, és a BKV üzemeltet.
> > NA most a mérnökök meg a járműveket vezetők és a valóban hozzáértők nem a
> > lila cégnél vannak.. (lásd CAF) :)
> >
> > Árpi
> >
> >
> > 2017. február 3. 13:29 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> >
> > > Ez a hegymeneti erős terhelés, akksi, hideg kombó nem biztos, hogy az
> > > optimális üzem. Más kérdés, hogy ettől még tudnia kellene... De ennek
> > > sincs köze a párához.
> > >
> > > Best regards,
> > > Andy
> > >
> > > elight <elight at gmail.hu> írta (2017. február 3. 13:24):
> > > > Na, szóval eredeti felvetésem
> > > > azért jórészben műszaki,
> > > >
> > > > Azt nem értem
> > > > műszakilag, mi az ami egy mai gépjárműben
> > > > párás környezetben nem működhet?
> > > > Hiszen az olcsóbb autók is ma már
> > > > tele vannak elektronikával is.
> > > > És az újabbak megérzésem szerint
> > > > jószerivel nem szoktak unos-untalan
> > > > egy kis jégrádermedéstől vagy
> > > > párától megállni..
> > > >
> > > > Még a régebbi autóimnál hasonló
> > > > csak akkor fordult elő,
> > > > ha csüdig behajtottam valami pocsolyóba
> > > > és valahol beázott a gyújtásrendszere.
> > > > A busz meg jóval magasabb
> > > > és a motorja is védettebb helyen szokott lenni.
> > > > Vagy rosszul gondolnám?
> > > >
> > > > Üdv István
> > > >
> > > >
> > > > 2017-02-03 13:15 keltezéssel, elight írta:
> > > >>
> > > >> Közlekedés?
> > > >> NAPI TÉMA !
> > > >>
> > > >> Ennyit tudok róla:
> > > >>
> > > >> http://propeller.hu/itthon/3264621-sorra-robbannak-le-
> > > bkv-elektromos-buszai
> > > >> Passz.
> > > >>
> > > >> De az előbb meg épprn a olimpiát csesztették..
> > > >> "
> > > >> A Corvinnál kigyulladt a metró, özönlenek az aláírók
> > > >>
> > > >> Egy normális hétköznapot se tudunk megrendezni, nem hogy egy rohadt
> > > >> olimpiát.
> > > >> "
> > > >>
> > > >> Mi lesz itt,
> > > >> ha esetleg ténylegesen is
> > > >> majd akkora tömeg várható..
> > > >>
> > > >>
> > > >> Üdv István
> > > >>
> > > >> 2017-02-03 12:52 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> > > >>>
> > > >>> Az már nem latyak. És nincs köze a Várhoz. :)
> > > >>>
> > > >>> Károly
> > > >>>
> > > >>> zulu wrote:
> > > >>>>
> > > >>>> 2017-02-03 12:36 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> > > >>>>>
> > > >>>>> Heee? Hogy jön ide a latyak? Attól, hogy elektronyos, mi köze a
> > > >>>>> latyakhoz? Vagy túl nagy az indítási nyomaték és elpörög a kerék?
> > > >>>>> Akkor rossz az elektronika. Vagymi.
> > > >>>>
> > > >>>>
> > > >>>> Nem is a latyak lehet gond, hanem pl. -20 fokban az akksi hogy
> > bírja a
> > > >>>> határterhelést.
> > > >>>>
> > > >>>> -zulu
> > > >>>>
> > > >>>> -----------------------------------------
> > > >>>> elektro[-flame|-etc]
> > > >>>>
> > > >>>
> > > >>> -----------------------------------------
> > > >>> elektro[-flame|-etc]
> > > >>>
> > > >>
> > > >> -----------------------------------------
> > > >> elektro[-flame|-etc]
> > > >>
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list