[elektro] Elektromos buszok..
umnyo
umnyo at freemail.hu
Mon Feb 6 11:34:26 CET 2017
Árpi a troliról írt.
Ott sem a beázás tett be az aksiknak.
Hanem a tetőre rakták utólag adott troliknál, ahol nem volt máshol hely. Azza utólag szerették volna önjárosra csinálni.
Persze klimát nem raktak rá, és nyáron ott telibe sütötte a nap egy dobozban.
Pillanatok alatt ki lettek nyírva....
Attila
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta:
>Necsinájjukmá', hogy beázik a tetőre rakott villanyos motyó egy kis
>hótól, esőtől... Több évtizedes, hétpróbás, működő megoldások vannak
>minden ilyen problémára. Persze lehet, hogy valaki fel akarta találni
>a spanyolviaszt.
>
>Best regards,
>Andy
>
>Arpad <kando777 at gmail.com> írta (2017. február 3. 14:30):
>> A buszok elektronikája a tetőn van és az első szériás akksis troliknál
>> voltak/vannak szériahibák.
>> Inkább persze az olvadó hó, ami gondot okoz (aztán lehet, hogy a közgázos
>> ,,értelmes'' nyilatkozó ebből már párásodást csinált), meg valóban a
>> hidegben az akkuk.
>> Főleg, mert az akkukat nem nagyon használják. Vagyis korábban nem
>> használták, csak voltak..
>> A baj az, hogy a BKK rendel, és a BKV üzemeltet.
>> NA most a mérnökök meg a járműveket vezetők és a valóban hozzáértők nem a
>> lila cégnél vannak.. (lásd CAF) :)
>>
>> Árpi
>>
>>
>> 2017. február 3. 13:29 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
>>
>>> Ez a hegymeneti erős terhelés, akksi, hideg kombó nem biztos, hogy az
>>> optimális üzem. Más kérdés, hogy ettől még tudnia kellene... De ennek
>>> sincs köze a párához.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> elight <elight at gmail.hu> írta (2017. február 3. 13:24):
>>> > Na, szóval eredeti felvetésem
>>> > azért jórészben műszaki,
>>> >
>>> > Azt nem értem
>>> > műszakilag, mi az ami egy mai gépjárműben
>>> > párás környezetben nem működhet?
>>> > Hiszen az olcsóbb autók is ma már
>>> > tele vannak elektronikával is.
>>> > És az újabbak megérzésem szerint
>>> > jószerivel nem szoktak unos-untalan
>>> > egy kis jégrádermedéstől vagy
>>> > párától megállni..
>>> >
>>> > Még a régebbi autóimnál hasonló
>>> > csak akkor fordult elő,
>>> > ha csüdig behajtottam valami pocsolyóba
>>> > és valahol beázott a gyújtásrendszere.
>>> > A busz meg jóval magasabb
>>> > és a motorja is védettebb helyen szokott lenni.
>>> > Vagy rosszul gondolnám?
>>> >
>>> > Üdv István
>>> >
>>> >
>>> > 2017-02-03 13:15 keltezéssel, elight írta:
>>> >>
>>> >> Közlekedés?
>>> >> NAPI TÉMA !
>>> >>
>>> >> Ennyit tudok róla:
>>> >>
>>> >> http://propeller.hu/itthon/3264621-sorra-robbannak-le-
>>> bkv-elektromos-buszai
>>> >> Passz.
>>> >>
>>> >> De az előbb meg épprn a olimpiát csesztették..
>>> >> "
>>> >> A Corvinnál kigyulladt a metró, özönlenek az aláírók
>>> >>
>>> >> Egy normális hétköznapot se tudunk megrendezni, nem hogy egy rohadt
>>> >> olimpiát.
>>> >> "
>>> >>
>>> >> Mi lesz itt,
>>> >> ha esetleg ténylegesen is
>>> >> majd akkora tömeg várható..
>>> >>
>>> >>
>>> >> Üdv István
>>> >>
>>> >> 2017-02-03 12:52 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>> >>>
>>> >>> Az már nem latyak. És nincs köze a Várhoz. :)
>>> >>>
>>> >>> Károly
>>> >>>
>>> >>> zulu wrote:
>>> >>>>
>>> >>>> 2017-02-03 12:36 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>> >>>>>
>>> >>>>> Heee? Hogy jön ide a latyak? Attól, hogy elektronyos, mi köze a
>>> >>>>> latyakhoz? Vagy túl nagy az indítási nyomaték és elpörög a kerék?
>>> >>>>> Akkor rossz az elektronika. Vagymi.
>>> >>>>
>>> >>>>
>>> >>>> Nem is a latyak lehet gond, hanem pl. -20 fokban az akksi hogy bírja a
>>> >>>> határterhelést.
>>> >>>>
>>> >>>> -zulu
>>> >>>>
>>> >>>> -----------------------------------------
>>> >>>> elektro[-flame|-etc]
>>> >>>>
>>> >>>
>>> >>> -----------------------------------------
>>> >>> elektro[-flame|-etc]
>>> >>>
>>> >>
>>> >> -----------------------------------------
>>> >> elektro[-flame|-etc]
>>> >>
>>> >
>>> > -----------------------------------------
>>> > elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list