[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sat Jan 30 12:21:08 CET 2016


Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
Bye
Dexter
On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com> wrote:

> Hello,
> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót úgy
> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell. Nem
> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj (sok
> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok olyan
> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan, abban
> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus, hogy
> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de amikor
> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós érzés,
> gyorsabb mint én.
> ÜDV JG
>
>
>
> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> > a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> > csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> >
> > 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> >> Csucstermek lehet.
> >> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani, takaritani,
> kh-t
> >> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs, mire hogy
> >> reagal.
> >> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport az abs
> >> erzekelokre es a esp panikol be.
> >>
> >> Bye
> >> Dexter
> >> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com> wrote:
> >>
> >>> Sizasztok,
> >>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> >>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> >>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> >>> -------
> >>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
> >>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
> >>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária, csak
> >>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> >>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan guruló
> >>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> >>> ------
> >>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam stb.]
> >>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni, vagy
> >>> lekerdezni?
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list