[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
Pataki István
pataki.istvan at freemail.hu
Sat Jan 30 12:51:18 CET 2016
km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a karbantartás/javítás
és a kocsi ára?
pi
----- Original Message -----
From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> Bye
> Dexter
> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> wrote:
>
>> Hello,
>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
>> úgy
>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell.
>> Nem
>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj
>> (sok
>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
>> olyan
>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan, abban
>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
>> hogy
>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
>> amikor
>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
>> érzés,
>> gyorsabb mint én.
>> ÜDV JG
>>
>>
>>
>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
>> > koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
>> > a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
>> > csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
>> > http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
>> >
>> > 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>> >> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
>> >> Csucstermek lehet.
>> >> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
>> >> takaritani,
>> kh-t
>> >> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
>> >> mire hogy
>> >> reagal.
>> >> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
>> >> az abs
>> >> erzekelokre es a esp panikol be.
>> >>
>> >> Bye
>> >> Dexter
>> >> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com>
>> >> wrote:
>> >>
>> >>> Sizasztok,
>> >>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
>> >>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
>> >>> megkerdezem itt, hatha valaki...
>> >>> -------
>> >>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
>> >>> vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
>> >>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária, csak
>> >>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
>> >>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan guruló
>> >>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
>> >>> ------
>> >>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
>> >>> stb.]
>> >>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni, vagy
>> >>> lekerdezni?
>> >>>
>> >>> -----------------------------------------
>> >>> elektro[-flame|-etc]
>> >> -----------------------------------------
>> >> elektro[-flame|-etc]
>> > -----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list