[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

Gabor Jordan jordang.elektro at gmail.com
Sat Jan 30 12:06:43 CET 2016


Hello,
Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e 
csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót úgy 
mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat, 
amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor 
észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell. Nem 
csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj (sok 
és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a 
munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok olyan 
kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű 
olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan, abban 
nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak 
kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik. 
Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus, hogy 
nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és 
egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de amikor 
először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós érzés, 
gyorsabb mint én.
ÜDV JG



1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
>
> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
>> Csucstermek lehet.
>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani, takaritani, kh-t
>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs, mire hogy
>> reagal.
>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport az abs
>> erzekelokre es a esp panikol be.
>>
>> Bye
>> Dexter
>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com> wrote:
>>
>>> Sizasztok,
>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
>>> -------
>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
>>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária, csak
>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan guruló
>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
>>> ------
>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam stb.]
>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni, vagy
>>> lekerdezni?
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list