[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
Gabor Jordan
jordang.elektro at gmail.com
Mon Feb 1 19:02:15 CET 2016
Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak ugye
itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
UDV
JG
2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy ennyit
> fizessek erte.
> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
> duplakuplunggal :)
> Bye
> Dexter
> On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> wrote:
>
> > egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
> > Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben szidjuk
> > az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
> > kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória között.
> > Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel Royal
> > Enfieldekkel kellene járni.
> >
> > Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
> > áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett volna,
> > minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
> >
> > Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül elektronika pl.
> > az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még akkor
> > is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít. Én
> > pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de van
> > akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe nézem,
> > sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a felesége
> > is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az állítgatás.
> >
> > Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön az
> > úgyis mert igény van rá.
> >
> > ÜDV JG
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> > > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz boldogulni
> .
> > > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni -
> eleve a
> > > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
> > > megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> > > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell
> > razzak
> > > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
> > >
> > > bye
> > > dexter
> > >
> > >
> > > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
> > >
> > >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
> > >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg. Cseresre.
> > >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg
> > nem vw
> > >> hanem 2016.
> > >>
> > >> UDV
> > >>
> > >> JG
> > >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> > >>
> > >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti
> > millios
> > >>> extrakiadas.
> > >>> Pure vw
> > >>>
> > >>> Bye
> > >>> Dexter
> > >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu
> >
> > >>> wrote:
> > >>>
> > >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> > >> karbantartás/javítás
> > >>>> és a kocsi ára?
> > >>>> pi
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>> ----- Original Message -----
> > >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> > >>>> To: <elektro at tesla.hu>
> > >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> > >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
> valoszinuleg
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> > >>>>> Bye
> > >>>>> Dexter
> > >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
> jordang.elektro at gmail.com>
> > >>>>> wrote:
> > >>>>>
> > >>>>>> Hello,
> > >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> > >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg
> volt-e
> > >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
> > >>>>>> úgy
> > >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> > >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> > >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó
> kell.
> > >>>>>> Nem
> > >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az
> olaj
> > >>>>>> (sok
> > >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> > >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
> > >>>>>> olyan
> > >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> > >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan,
> > >> abban
> > >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván,
> csak
> > >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és
> csúszik.
> > >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
> > >>>>>> hogy
> > >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> > >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> > >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
> > >>>>>> amikor
> > >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
> > >>>>>> érzés,
> > >>>>>> gyorsabb mint én.
> > >>>>>> ÜDV JG
> > >>>>>>
> > >>>>>>
> > >>>>>>
> > >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> > >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> > >>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> > >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> > >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> > >>>>>>>
> > >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com
> >:
> > >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> > >>>>>>>> Csucstermek lehet.
> > >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> > >>>>>>>> takaritani,
> > >>>>>> kh-t
> > >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
> > >>>>>>>> mire hogy
> > >>>>>>>> reagal.
> > >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
> > >>>>>>>> az abs
> > >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
> > >>>>>>>>
> > >>>>>>>> Bye
> > >>>>>>>> Dexter
> > >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com
> >
> > >>>>>>>> wrote:
> > >>>>>>>>
> > >>>>>>>>> Sizasztok,
> > >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> > >>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> > >>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> > >>>>>>>>> -------
> > >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
> > >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál, kuplung.
> > >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária,
> > >> csak
> > >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> > >>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> > >> guruló
> > >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> > >>>>>>>>> ------
> > >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
> > >>>>>>>>> stb.]
> > >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni,
> > >> vagy
> > >>>>>>>>> lekerdezni?
> > >>>>>>>>>
> > >>>>>>>>> -----------------------------------------
> > >>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>>>>>> -----------------------------------------
> > >>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>>>>> -----------------------------------------
> > >>>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>>>> -----------------------------------------
> > >>>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>>> -----------------------------------------
> > >>>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>> -----------------------------------------
> > >>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>> -----------------------------------------
> > >>> elektro[-flame|-etc]
> > >> -----------------------------------------
> > >> elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list