[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

Gabor Jordan jordang.elektro at gmail.com
Mon Feb 1 19:03:20 CET 2016


Beleertve a markaszerviz dolgait.
2016. febr. 1. 19:02 ezt írta ("Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>):

> Ha megadod neki ami kell, nem megbízhatatlan a dsg egyáltalán. Csak ugye
> itthon ugyeskedunk és visszanyal a fagyi.
> UDV
> JG
> 2016. febr. 1. 12:53 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>
>> Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
>> hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
>> Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
>> elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy ennyit
>> fizessek erte.
>> A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
>> duplakuplunggal :)
>> Bye
>> Dexter
>> On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
>> wrote:
>>
>> > egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
>> > Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben szidjuk
>> > az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
>> > kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória között.
>> > Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel Royal
>> > Enfieldekkel kellene járni.
>> >
>> > Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
>> > áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett volna,
>> > minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
>> >
>> > Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül elektronika pl.
>> > az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még akkor
>> > is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít. Én
>> > pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de van
>> > akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe nézem,
>> > sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a felesége
>> > is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az állítgatás.
>> >
>> > Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön az
>> > úgyis mert igény van rá.
>> >
>> > ÜDV JG
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
>> > > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz
>> boldogulni .
>> > > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni -
>> eleve a
>> > > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
>> > > megbizhatoan elvisznek mindenhova .
>> > > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell
>> > razzak
>> > > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
>> > >
>> > > bye
>> > > dexter
>> > >
>> > >
>> > > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
>> > >
>> > >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
>> > >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg.
>> Cseresre.
>> > >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg
>> > nem vw
>> > >> hanem 2016.
>> > >>
>> > >> UDV
>> > >>
>> > >> JG
>> > >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
>> > >>
>> > >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti
>> > millios
>> > >>> extrakiadas.
>> > >>> Pure vw
>> > >>>
>> > >>> Bye
>> > >>> Dexter
>> > >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <
>> pataki.istvan at freemail.hu>
>> > >>> wrote:
>> > >>>
>> > >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
>> > >> karbantartás/javítás
>> > >>>> és a kocsi ára?
>> > >>>> pi
>> > >>>>
>> > >>>>
>> > >>>> ----- Original Message -----
>> > >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
>> > >>>> To: <elektro at tesla.hu>
>> > >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
>> > >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema
>> valoszinuleg
>> > >>>>
>> > >>>>
>> > >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
>> > >>>>> Bye
>> > >>>>> Dexter
>> > >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <
>> jordang.elektro at gmail.com>
>> > >>>>> wrote:
>> > >>>>>
>> > >>>>>> Hello,
>> > >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
>> > >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg
>> volt-e
>> > >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a
>> cégautót
>> > >>>>>> úgy
>> > >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok
>> olyat,
>> > >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy
>> amikor
>> > >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó
>> kell.
>> > >>>>>> Nem
>> > >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az
>> olaj
>> > >>>>>> (sok
>> > >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
>> > >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
>> > >>>>>> olyan
>> > >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
>> > >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan,
>> > >> abban
>> > >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván,
>> csak
>> > >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és
>> csúszik.
>> > >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag
>> tipikus,
>> > >>>>>> hogy
>> > >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
>> > >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
>> > >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
>> > >>>>>> amikor
>> > >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
>> > >>>>>> érzés,
>> > >>>>>> gyorsabb mint én.
>> > >>>>>> ÜDV JG
>> > >>>>>>
>> > >>>>>>
>> > >>>>>>
>> > >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
>> > >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
>> > >>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat
>> asvanyira
>> > >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
>> > >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
>> > >>>>>>>
>> > >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com
>> >:
>> > >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
>> > >>>>>>>> Csucstermek lehet.
>> > >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
>> > >>>>>>>> takaritani,
>> > >>>>>> kh-t
>> > >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
>> > >>>>>>>> mire hogy
>> > >>>>>>>> reagal.
>> > >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis
>> femport
>> > >>>>>>>> az abs
>> > >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
>> > >>>>>>>>
>> > >>>>>>>> Bye
>> > >>>>>>>> Dexter
>> > >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <
>> szali.sandor at gmail.com>
>> > >>>>>>>> wrote:
>> > >>>>>>>>
>> > >>>>>>>>> Sizasztok,
>> > >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
>> > >>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
>> > >>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
>> > >>>>>>>>> -------
>> > >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó
>> (belseje),
>> > >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
>> > >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária,
>> > >> csak
>> > >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
>> > >>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
>> > >> guruló
>> > >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
>> > >>>>>>>>> ------
>> > >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
>> > >>>>>>>>> stb.]
>> > >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni,
>> > >> vagy
>> > >>>>>>>>> lekerdezni?
>> > >>>>>>>>>
>> > >>>>>>>>> -----------------------------------------
>> > >>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>> > >>>>>>>> -----------------------------------------
>> > >>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>> > >>>>>>> -----------------------------------------
>> > >>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>> > >>>>>> -----------------------------------------
>> > >>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>> > >>>>> -----------------------------------------
>> > >>>>>           elektro[-flame|-etc]
>> > >>>> -----------------------------------------
>> > >>>>            elektro[-flame|-etc]
>> > >>> -----------------------------------------
>> > >>>            elektro[-flame|-etc]
>> > >> -----------------------------------------
>> > >>            elektro[-flame|-etc]
>> > > -----------------------------------------
>> > >            elektro[-flame|-etc]
>> >
>> > -----------------------------------------
>> >           elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>
>


More information about the Elektro mailing list