[elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Feb 1 12:53:27 CET 2016


Amikor az en kulcscsontom tort el, akkor egy automata 307-es mercit
hasznaltam a mutetig. Nem volt dsg, de valahogy megoldottam.
Nem latom azt a szuksegletet amit a megbizhatatlan es erzekeny dsg
elegitene ki es nem latom eleg nagynak ezt a szuksegletet arra hogy ennyit
fizessek erte.
A nagyturbos kisbenzineshez kell a shimano 16 sebesseges automataja
duplakuplunggal :)
Bye
Dexter
On Jan 31, 2016 10:46 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com> wrote:

> egyet is értenék, csak éppen nem almát almával hasonlítasz.
> Hogy kell-e automata az már más jellegű kérdés. Azért miközben szidjuk
> az autóipart (is), a dolog másik oldala, kissé más szinten van a
> kényelem mondjuk egy 123as merci és egy mai hasonló kategória között.
> Értem én, hogy az előző kimegy a világból, de ezzel az erővel Royal
> Enfieldekkel kellene járni.
>
> Pl. én amikor nagyot zakóztam bringával és eltörtem a kulccsontom,
> áldottam, hogy dsg-s autó volt nálam akkoriban. Ha az nem lett volna,
> minimum 4 hétig nem vagy nehezen tudtam volna vezetni.
>
> Abból meg itthon nagyon sokan élnek ami manapság bekerül elektronika pl.
> az autókba. Nagyon erősek vagyunk autóelektronika gyártásban. Még akkor
> is, ha ezek nagy része haszontalannak tűnik. Mindenkinek más számít. Én
> pl. a rádiós kulcs / elektromos kormányzár kombótól irtózom, de van
> akinek ez nagyon kell. Meg az elektromos ülésállítást is semmibe nézem,
> sztem csak +tömeg és hibalehetőség, de a volt kolléga akinek a felesége
> is sokat vezeti az autóját, ő meg isteníti, mert elmarad az állítgatás.
>
> Szóval én nem írnám le a dupla kuplungot normál autókban sem. Jön az
> úgyis mert igény van rá.
>
> ÜDV JG
>
>
>
>
>
>
> 2016.01.31. 20:27 keltezéssel, charles hoss írta:
> > a duplakuplung nem egy jo irany ha nem versenypalyan akarsz boldogulni .
> > egy oreg 4t/l60e , vagy ax15 valto soha nem fog igy tonkremenni - eleve a
> > koltseg tortresze es szamomra meg mindig azok az autok a jok amik
> > megbizhatoan elvisznek mindenhova .
> > a tt nem tetszik annyira hogy bevallaljam hogy suliba jovet ki kell
> razzak
> > a zsebembol parmilkat es lehet hogy harom honapig nincs autom.
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2016. január 31. 7:33 Gabor Jordan írta, <jordang.elektro at gmail.com>:
> >
> >> Ne hidd, hogy a tobbi jobb. A ford dupla kuplungos a szerviz ellenere
> >> meghalt sokkal hamarabb. Az avensisben meg a motor halt meg. Cseresre.
> >> Persze ellenpelda is van minden tipusbol, de szerintem ez a jelenseg
> nem vw
> >> hanem 2016.
> >>
> >> UDV
> >>
> >> JG
> >> 2016.01.31. 4:02 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> >>
> >>> En jobban aggodnek a terven feluli apro hoppak miatt mint a fenti
> millios
> >>> extrakiadas.
> >>> Pure vw
> >>>
> >>> Bye
> >>> Dexter
> >>> On Jan 30, 2016 12:52 PM, "Pataki István" <pataki.istvan at freemail.hu>
> >>> wrote:
> >>>
> >>>> km-enként 1,60? Mennyi ehhez képest az üzemanyag, a
> >> karbantartás/javítás
> >>>> és a kocsi ára?
> >>>> pi
> >>>>
> >>>>
> >>>> ----- Original Message -----
> >>>> From: "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>
> >>>> To: <elektro at tesla.hu>
> >>>> Sent: Saturday, January 30, 2016 12:21 PM
> >>>> Subject: Re: [elektro] Audi DSG valto elektromos problema valoszinuleg
> >>>>
> >>>>
> >>>>> Hat ennyit nem er km-re vetitve hogy gyorsabban valt mint en.
> >>>>> Bye
> >>>>> Dexter
> >>>>> On Jan 30, 2016 12:06 PM, "Gabor Jordan" <jordang.elektro at gmail.com>
> >>>>> wrote:
> >>>>>
> >>>>>> Hello,
> >>>>>> Csak a mai DSG váltók kezdenek kevésbé érzékenyek lenni.
> >>>>>> A korábbiak nagyon háklisak, hogy a szerviz időben és jól meg volt-e
> >>>>>> csinálva. Azoknak még külön olajterük van. Előző cégtől a cégautót
> >>>>>> úgy
> >>>>>> mertem megvenni, hogy ismertem pontosan az előéletét. Tudok olyat,
> >>>>>> amiben nem cserélték a szűrőt és megfeküdt. Az a gond, hogy amikor
> >>>>>> észreveszed már késő, nem vállalja senki a javítást, új váltó kell.
> >>>>>> Nem
> >>>>>> csoda, hogy sok a gond vele, 60e km-enként majdnem 100k HUF az olaj
> >>>>>> (sok
> >>>>>> és drága, ez a legtöbb, asszem valami 8l kell bele), a szűrő és a
> >>>>>> munkadíj. Ezen sokan spórolni akarnak, de sajnos nem lehet. Tudok
> >>>>>> olyan
> >>>>>> kollégát, aki "profi specialistával" csináltatta, kiváló minőségű
> >>>>>> olajjal (de nem az "eredetivel") és megfeküdt. Amikor kipurcan,
> >> abban
> >>>>>> nyilvánul meg, váltásnál jobban ránt mint kellene (nem durván, csak
> >>>>>> kicsit határozottabban), indokolatlanul vált néha fel/le és csúszik.
> >>>>>> Innen már nincs megállás, már itt nem javítják. Állítólag tipikus,
> >>>>>> hogy
> >>>>>> nem cserélik a szűrőt vagy nem jó az olaj, nem kap elég kenést és
> >>>>>> egyszerűen megkopik, amikor már érzed, késő.
> >>>>>> A pozitív oldal viszont, én mindig utáltam az automata váltót, de
> >>>>>> amikor
> >>>>>> először dsg volt, az egész más. Nincs késleltetés, nincs nyúlós
> >>>>>> érzés,
> >>>>>> gyorsabb mint én.
> >>>>>> ÜDV JG
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>> 1/29/2016 9:39 PM keltezéssel, Sandor Szali írta:
> >>>>>>> koszi a tippeket, hatha eljutnak majd szerelohoz :)
> >>>>>>> a kinai dologrol azt talaltam hogy a szintetikus olajat asvanyira
> >>>>>>> csereli a VW, igy javitja az eroveszteses problemat, hmm.
> >>>>>>> http://www.globaltimes.cn/content/826766.shtml
> >>>>>>>
> >>>>>>> 2016-01-29 21:13 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >>>>>>>> Ez az a dsg valto ami miatt a vw kinaban bocsanatot kert?
> >>>>>>>> Csucstermek lehet.
> >>>>>>>> En provokalnam a valtot : kulonfele szenzorokat lebontani,
> >>>>>>>> takaritani,
> >>>>>> kh-t
> >>>>>>>> eloidezni sorban. Igy megtudod hogy hol van hibakod hol nincs,
> >>>>>>>> mire hogy
> >>>>>>>> reagal.
> >>>>>>>> Egyebkent siman el tudom kepzelni hoyy felkapott egy kis femport
> >>>>>>>> az abs
> >>>>>>>> erzekelokre es a esp panikol be.
> >>>>>>>>
> >>>>>>>> Bye
> >>>>>>>> Dexter
> >>>>>>>> On Jan 29, 2016 1:09 PM, "Sandor Szali" <szali.sandor at gmail.com>
> >>>>>>>> wrote:
> >>>>>>>>
> >>>>>>>>> Sizasztok,
> >>>>>>>>> haverom az Audi TT DSG valtora rakoltotte mar az auto arat,
> >>>>>>>>> elkepzelheto hogy egy 5Ft-os elektromos alkatresz csinalja,
> >>>>>>>>> megkerdezem itt, hatha valaki...
> >>>>>>>>> -------
> >>>>>>>>> Ami cserelve volt [minden] mechatronika, másik váltó (belseje),
> >>>>>>>>> vezérlő chip, gázpedál,  kuplung.
> >>>>>>>>> A nagyokos tuningspecialista, a szerelő, a Porsche Hungária,
> >> csak
> >>>>>>>>> vakargatja a fejét... hibakód NINCS
> >>>>>>>>> Random megcsúsztatja a kuplungot, leginkább 2-esben lassan
> >> guruló
> >>>>>>>>> állapotban gázadásnál hozható ki a hiba.
> >>>>>>>>> ------
> >>>>>>>>> Azt nem ertem, hany dologtol fugghet [szenzorok, fordulatszam
> >>>>>>>>> stb.]
> >>>>>>>>> hogy megcsusztatja? mondjuk 5? Nem lehet azokat monitorozni,
> >> vagy
> >>>>>>>>> lekerdezni?
> >>>>>>>>>
> >>>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>>>> -----------------------------------------
> >>>>>>            elektro[-flame|-etc]
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>           elektro[-flame|-etc]
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>            elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list