[elektro] Bicaj CVT
Arnold Füzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Apr 17 07:27:56 CEST 2016
Azt olvasom h 280watt felett mar egyertelmuen jobb a hatasfoka. Alatta pedig akkor is, ha nem egyenesen fut a lanc.
50usd korul neztem a szijat, szijkereket, azert csigazott fel, a lancos sem olcsobb a sok sallanggal.
Arnold
Sent from my iPhone
> On 16 Apr 2016, at 22:32, Gabor Jordan <jordang.elektro at gmail.com> wrote:
>
> A gates carbondrive éllettartama sokkal jobb mint a láncé. Nem csak a
> gates szerint, világutazók szerint. Nem bírok most ráakadni, de a
> Rohloff agyváltók tesztjének farvizén volt gates carbon drive teszt.
> Alapvetően arról szólt, hogy az agyváltó hatásfoka milyen. Az eredmény
> az volt, hogy a pöpec állapotú láncváltó jobb, de amint nem kiváló
> állapotú valami, szennyezett, már jobb az agyváltó. A bevitt és kivett
> teljesítményt mérték, normális eszközökkel, dokumentálva, korrekten
> csinálták.
> A gond a carbon drive-al az, hogy több energiát eszik meg mint a lánc.
> Nem sokkal mondjuk, de többet. Persze ez is a tiszta, jó állapotú
> hajtáslánccal hasonlítva.
> Amellett, pedig mocskos drága. Mondjuk nekem is tetszik a gyönyörű,
> cnczett kerekek, csak éppen nem nézegetni veszem a bringát, hanem
> tekerni. Most a kiállításon a hazai forgalmazó azt mondta jönnek a
> műanyag kerekek, azok sokkal olcsóbbak lesznek. Nekem a fő érv ellene
> az, hogy ami nekem kell áttétel tartomány, azt csak a Rohloff váltó
> tudja, az meg 1k EUR. Annyit nem adok egy agyváltóért. Marad a
> láncváltó. Én úgy tartom tisztán, hogy 2 láncot használok és váltogatom,
> az egyik ázik petróleumban, amikor elkoszolódik amit használok, akkor
> csere. Ezzel a fogaskoszorúból is többet ki lehet venni.
>
> ÜDV JG
>
>
>
> 4/16/2016 9:40 PM keltezéssel, Szondi írta:
>>
>> 2016.04.16. 20:47 keltezéssel, Arnold Füzesi írta:
>>> Agyvaltoval lesz, azert a subject-beli CVT kerdes.
>>>
>>> Gordul a jo szij, sokat nem surlodik. Viszont nem kell kenni, nem olajos, csendes, nem kopik, stb.
>> Cserébe, nem lehet laza, mert átugrik (igaz, a "laza" oldalon illik
>> óvatosan (lehetőleg automatikusan) feszíteni. Így már van súrlódás is.
>> Igaz, hogy csendes és nem olajos, de kopni kopik. Élettartamra szerintem
>> rosszabb, mint a lánc, ráadásul a hajtás nyitott, tehát a dzsuva
>> bekerülhet, ha meg valami nagyobb dolog, akkor azonnal szakad. De elegáns.
>>
>> Üdv.:
>> Anonymus
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list