[elektro] Lézerblokkolás okostelefonnal
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Mon Apr 4 14:21:03 CEST 2016
Ajaj. Ezzel most elő fogod hozni a két abszolút adu ászt. "Én olyan jól
vezetek, hogy kikerülök minden bajt", illetve a "sokkal veszélyesebbek a
belső sávban előlem el nem takarodók".
Szabolcs
2016. április 4. 14:12 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> Elég baj az. Én már a 60-ért is büntetnék. 68 km/h az autók elég
> jelentős részénél a 70-es osztás a km-órán, lévén az óra picit felfelé
> szokott csalni. Aki annyira nem veszi észre magát, hogy az 50-hez
> képest már a 60-on is túl van a mutató, az menjen a fenébe. Detto
> autópálya stb. Egy tizes pluszban az óra lefelé csalásával együtt,
> amit el tudok fogadni, mint "elnézte". Aki ennél gyorsabban megy, az
> szándékos.
>
> Amúgy az 50 vs 68 km/h mozgási energia szerint +85%, ami nagyon,
> nagyon sok. Emlékezzetek az angol reklámra, ahol a kislányt üti el az
> autó, majd visszapörgetik kicsit, hogy 40 helyett 30 legyen a gázolás
> sebessége. Ott a 30/40 mérföld között 77%-os a mozgási energia
> különbség, az eredmény meg az, hogy "Gázolj el 40-nel, és 80% eséllyel
> meghalok. Gázolj el 30-cal, és 80% eséllyel életben maradok."
>
> Best regards,
> Andy
>
> Kaczmarek Edvárd <edk-elektro at babakezek.hu> írta (2016. április 4. 13:56):
> > Városban 68 km/h a büntetési határ.
> >
> > Ed
> >
> > Sent from a tamagotchi
> >
> > On April 4, 2016 1:49:45 PM CEST, Imre Kormos <imre.kormos at gmail.com>
> wrote:
> >>Én az esetek nagy részében véletlenül hajtok gyorsan. Lakott területen
> >>kívül ezen a tempomat sokat javított, de városban időnként elbambulom
> >>az
> >>50-et.
> >>Ki
> >>2016. ápr. 4. 13:33 ezt írta ("Kaczmarek Edvárd"
> >><edk-elektro at babakezek.hu
> >>>):
> >>
> >>> Az nem merült fel, hogy esetleg lehet csak annyira gyorshajtani, hogy
> >>> büntetési határ alatt maradj?
> >>>
> >>> Ed
> >>>
> >>> Sent from a tamagotchi
> >>>
> >>> On April 4, 2016 1:14:51 PM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>
> >>wrote:
> >>> >A huntert iOS alatt évig használtam, aztán töröltem. Nem-igen volt
> >>> >olyan, h egyezett volna a telefonos elő-jelzés a valósággal.
> >>> >Viszont zabálta az erőforrásokat ... a maps, a safari, stb. pl.
> >>olyan
> >>> >lassú lett, h alig lehetett kivárni. Az akku is fogyott rendesen,
> >>kb.
> >>> >felezte a szokott üzemidőt.
> >>> >
> >>> >Aztán: q..a nagy átverés az egész, mert h hol-mikor-milyen autóba
> >>> >teszik be a a sünök a a traffipaxot, azt pl. Szegeden reggelt fél
> >>> >8-kor
> >>> >kapja meg az alosztály vezető ...
> >>> >Reggel 6-ra meg kihozzák az ujságot benne azzal, h hol mikor lesz
> >>> >traffipax. A (szokott) helyek 80%-ban stimmelnek, az időpontok
> >>szinte
> >>> >soha. Valszeg az ujság (Délmagyarország ... olyan is) randomize-ol
> >>...
> >>> >
> >>> >Police weblapot nézve, és az M5 tapasztalatai alapján azt látom, h
> >>más
> >>> >megyékben is hasonló rendszer szerint mehet, mert az sem nagyon
> >>stimmel
> >>> >
> >>> >a valósággal ... és mint infó annyit is ér.
> >>> >Az állam évi 16 milliárdos biznice ellen marad a szokásos
> >>> >eszköz-választék: felvezető autó, külföldi rendszám,
> >>> >lakozott/fóliázott
> >>> >rendszám, jammer, etc.
> >>> >
> >>> >----------------------
> >>> >L. Pásztor
> >>> >----------------------
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> >
> >>> >4/4/2016 12:19 PM keltezéssel, elight írta:
> >>> >> Sziasztok.
> >>> >>
> >>> >> Most írják, az egyetlen szabályos út..
> >>> >>
> >>> >
> >>>
> >>
> http://www.origo.hu/auto/20160401-igy-vedekezhet-az-uj-fix-traffipaxok-ellen.html
> >>> >>
> >>> >> Üdv István
> >>> >> -----------------------------------------
> >>> >> elektro[-flame|-etc]
> >>> >>
> >>> >
> >>> >-----------------------------------------
> >>> > elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >>-----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list