[elektro] Jeep fail

Xorn toth.endre at gmail.com
Thu Jul 23 09:17:23 CEST 2015


Hofi is megmondta, hogy a sebész, az az orvos. A többi csak taperol. :-)

Azért érzek némi minőségi különbséget aközött, hogy odamegy valaki az
autóhoz és elvágja a fékcsövet, amit utána induláskor egy fékpróbával
észreveszel és nem mész tovább, meg aközött, hogy a szerinted 100%-os
mászaki állapotban lévő autóval 130-cal rongyolsz az autópályán, és a
hídon parkoló hackerek bekormányoznak a szakadékba, hogy közben csak
imádkozni tudsz.

Best regards,
Andy

Ábrahám Gábor <agabor2 at freemail.hu> írta (2015. július 23. 8:48):
> Az egyetlen megbízható orvosi műszer  a szike.
> Nyilván nem is kell mást használni.
>
> Tényleg nem értem ezeket a hozzászólásokat.
> Ha egy teljesen elektronika nélküli autóban meg akartak
> valakit ölni, elrontották a féket. Ez sem nagyobb kockázat.
>
> Eddig nem tekintették ezt veszélyforrásnak az autógyárak,
> nyilván nem is teszteltek rá. Rossz döntés volt, eztán
> erre is oda fognak figyelni.
> (Egy telekommunikációs fejlesztő cégnél, nemrég meséltek egy,
> "ez nem fordulhat elő, nem kell foglalkozni vele" hibából
> eredő 6 millió eurós kártérítést. Csak egyetlen kártya nem
> működött egy napig, és az erre csatlakozó ügyfeleknek kellett
> fejenként 4 euró kártérítést fizetni.)
>
> Tényleg azt gondoljátok, hogy egy 20 évvel ezelőtti autó biztonságosabb?
>
> Érdemes megnézni az USA  baleseti statisztikáját:
> From 1979 to 2005, the number of deaths per year decreased 14.97%
> while the number of deaths per capita decreased by 35.46%.
> In 2010, there were an estimated 5,419,000 crashes (30,296 fatal crashes),
> killing 32,999 and injuring 2,239,000. The 32,479 traffic fatalities in 2011
> were the lowest in 62 years (1949).
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_motor_vehicle_deaths_in_U.S._by_year
>
> Szerintem ez sokkal érdekesebb probléma:
>
> http://smart.blog.hu/2014/08/06/donthet-e_mesterseges_intelligencia_egy_ember_eleterol_es_halalarol
>
> Gábor
>
>
> ----- Eredeti üzenet -----
> From: charles hoss
> Sent: Wednesday, July 22, 2015 11:55 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Jeep fail
>
> ez mind halalosan biztonsagos , maximalisan tesztelt es nem is leteznek
> elszurasok az autoiparban .
> azert azt el tudom kepzelni hogy egy szervo elore es hatrafele is
> ugyanolyan elektromos - de amig regebben mondjuk a tolatolampara lehetett
> volna kotni vagy a valto R fokozatara , most ez siman egy bit a can buszon
> .
> meg fogjak oldalni az eloremenetben iranyitast ha akarjak .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2015. július 22. 16:24 Horvath Janos írta, <winnerbt at fibermail.hu>:
>
>> "a kormányzást is kivehetik a felhasználó kezéből, igaz egyelőre
>> alacsony sebességnél és csak hátramenetben"
>>
>> Biztos két külön rutin van az előremenet és a tolatás kormányvezérlésre.
>> Az előremenetet egy programozó írta, a hátramenetet meg a
>> 9 éves fia (besegített otthon a kódolásba) :)
>>
>>
>> > http://m.hwsw.hu/cikk.php?id=54291
>> >
>> > Szep...
>> >
>> > Arnold
>> > Sent from my iPhone
>> > -----------------------------------------
>> >            elektro[-flame|-etc]
>> >
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----
> A(z)  üzenetben nem található vírus.
> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> Verzió: 2015.0.6081 / Vírus adatbázis: 4392/10287 - Kiadás dátuma:
> 2015.07.22.
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list