[elektro] Jeep fail

Ábrahám Gábor agabor2 at freemail.hu
Thu Jul 23 08:48:27 CEST 2015


Az egyetlen megbízható orvosi műszer  a szike.
Nyilván nem is kell mást használni.

Tényleg nem értem ezeket a hozzászólásokat.
Ha egy teljesen elektronika nélküli autóban meg akartak
valakit ölni, elrontották a féket. Ez sem nagyobb kockázat.

Eddig nem tekintették ezt veszélyforrásnak az autógyárak,
nyilván nem is teszteltek rá. Rossz döntés volt, eztán
erre is oda fognak figyelni.
(Egy telekommunikációs fejlesztő cégnél, nemrég meséltek egy,
"ez nem fordulhat elő, nem kell foglalkozni vele" hibából
eredő 6 millió eurós kártérítést. Csak egyetlen kártya nem
működött egy napig, és az erre csatlakozó ügyfeleknek kellett
fejenként 4 euró kártérítést fizetni.)

Tényleg azt gondoljátok, hogy egy 20 évvel ezelőtti autó biztonságosabb?

Érdemes megnézni az USA  baleseti statisztikáját:
>From 1979 to 2005, the number of deaths per year decreased 14.97%
while the number of deaths per capita decreased by 35.46%.
In 2010, there were an estimated 5,419,000 crashes (30,296 fatal crashes),
killing 32,999 and injuring 2,239,000. The 32,479 traffic fatalities in 2011 
were the lowest in 62 years (1949).

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_motor_vehicle_deaths_in_U.S._by_year

Szerintem ez sokkal érdekesebb probléma:

http://smart.blog.hu/2014/08/06/donthet-e_mesterseges_intelligencia_egy_ember_eleterol_es_halalarol

Gábor


----- Eredeti üzenet ----- 
From: charles hoss
Sent: Wednesday, July 22, 2015 11:55 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Jeep fail

ez mind halalosan biztonsagos , maximalisan tesztelt es nem is leteznek
elszurasok az autoiparban .
azert azt el tudom kepzelni hogy egy szervo elore es hatrafele is
ugyanolyan elektromos - de amig regebben mondjuk a tolatolampara lehetett
volna kotni vagy a valto R fokozatara , most ez siman egy bit a can buszon
.
meg fogjak oldalni az eloremenetben iranyitast ha akarjak .

bye
dexter


2015. július 22. 16:24 Horvath Janos írta, <winnerbt at fibermail.hu>:

> "a kormányzást is kivehetik a felhasználó kezéből, igaz egyelőre
> alacsony sebességnél és csak hátramenetben"
>
> Biztos két külön rutin van az előremenet és a tolatás kormányvezérlésre.
> Az előremenetet egy programozó írta, a hátramenetet meg a
> 9 éves fia (besegített otthon a kódolásba) :)
>
>
> > http://m.hwsw.hu/cikk.php?id=54291
> >
> > Szep...
> >
> > Arnold
> > Sent from my iPhone
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]

-----
A(z)  üzenetben nem található vírus.
Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
Verzió: 2015.0.6081 / Vírus adatbázis: 4392/10287 - Kiadás dátuma: 
2015.07.22. 



More information about the Elektro mailing list