[elektro] fix trafi

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Dec 16 11:47:29 CET 2015


lehet hogy eljon a nap amikor azok akik unjak ezt a modszert tenni is
fognak ellene. egy ilyen trafipax eleg kiszolgaltatott helyzetben van ,
egyedul azon a nagy pusztan . szomoru lenne ha tortenne vele valami ...
bye
dexter


2015. december 16. 10:00 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:

> Nem olvastam mrg ezt a cikket ... de hibatlan !
> Vegre egy normalis ujsagiro ... normalis cikkel, ami nem (szokas szerint a
> sünök) megrendelesere irodott.
>
> -----------------
> L. Pasztor
> -----------------
>
> Sent from my iPad
>
> > On 16 Dec 2015, at 09:27, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
> >
> >
> http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2013/01/30/vegyetek_traffipaxot_sokat/
> >
> > Az összes baleset 27%-ának oka a gyorshajtás, aminek a kb. 20%-a az
> > abszolút gyorshajtás. Vagyis 5,5% körül az összes balesetből.
> >
> > Emlékszem még a veszprémi piroson áthajtást figyelő kamerára, ahol az
> > egész ország összes ilyen ügyének 40%-a (!!!) keletkezett pár év
> > előtt. Ott voltak azután mérések is, mennyi ideig tart a sárga, és
> > simán kijött, hogy busszal pl. esélytelen a dolog, ha még éppen zöldet
> > látott a sofőr, a csuklónál van a lámpa, amikor pirosra vált. Ha meg
> > pont sárgára vált előtte a lámpa, és megpróbál fékezni, akkor az
> > utasokat egymásra borítva áll meg kb. a kereszteződés közepén.
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> >
> > L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> írta (2015. december 16. 8:44):
> >> Erről sem az M5-ön, sem az M1-en valszeg sokan nem hallottak ...
> >>
> >> És ha picit belelátnál a rendszerbe, akkor tudnád, h kedves kis államunk
> >> előírja a sünöknek ezen összeg beszedését ... minden évben, sőt 2 éve
> >> már nem csak Szombathelyen, hanem Nyíregyházán is nyitottak közig.
> >> bírság osztó intézményt ... mert felfutó adóbeszedő intézmény.
> >>
> >> A közlekedésbiztonság csak a sajtónak való duma, a balesetek kb. 70%-a a
> >> nem figyelés miatt van, a gyorshajtás csak elenyésző.
> >> És nem autópályákon, hanem 1-2 számjegyű utakon, ahol rendszerint a
> >> hitvány aszfalt miatt esély sincs gyorshajtásra ...
> >> A nemfigyelés miatt, a kanyarban kívül előzés miatt, a bal-sávba
> >> át-át-csámborgás miatt, a másikat utoléri és belemegy miatt, a zebrán
> >> előz miatt, a belső sávból jobbra fordul miatt, a külső sávból balra
> >> fordul miatt, a jobbkezes utcák miatt, a kesztyűtartóban / CD-n /
> >> mobilon kotorászik miatt, elalszik-piás-drogos-diszkóspatkány miatt,
> >> etc, etc, etc  nem lehet kaszálni ... marad az, hogy a 10% (vagy az
> >> alatti) abszolút (!) gyorshajtást fújják fel nagy csinnadrattával.
> >>
> >> Nem lehet itt a népek felének szemébe mondani, hogy felelőtlen, idióta,
> >> vezetésre csaknem alkalmatlan droidok vagytok ...
> >> És ha ezt élőben is látni akarod, gyere el a dél-alföldre ... esetleg a
> >> lentebbi bácskiskun v békés megyébe ...
> >> És pillanatok alatt visszasírja  az ember az ittenihez képest logikus,
> >> rendezett, szabályos Istanbul-i, Szicilia-i vagy Katalán stílusú
> >> közlekedést ...  :)
> >>
> >> ---------------------
> >> L. Pásztor
> >> ---------------------
> >>
> >>
> >>
> >> 12/16/2015 8:17 AM keltezéssel, Szima Gábor írta:
> >>>> On Wed, 16 Dec 2015, Kaczmarek Edvard wrote:
> >>>>
> >>>> 2. Rendszeresen járok az M3-ason (jóval büntetési határ alatt), nagyon
> >>>> kevesen előznek meg.
> >>> A rezes éva eset óta visszavettek az arcból a vendégmunkások..
> >>>
> >>> -Sygma
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>           elektro[-flame|-etc]
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>          elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list