[elektro] fix trafi
Xorn
toth.endre at gmail.com
Wed Dec 16 12:49:56 CET 2015
Németországban már 20 éve is volt olyan traffi, aminek a dobozán szép,
egyenletes távolságban 3 vagy 4 űrméretes lyuk tátongott...
Best regards,
Andy
charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2015. december 16. 11:47):
> lehet hogy eljon a nap amikor azok akik unjak ezt a modszert tenni is
> fognak ellene. egy ilyen trafipax eleg kiszolgaltatott helyzetben van ,
> egyedul azon a nagy pusztan . szomoru lenne ha tortenne vele valami ...
> bye
> dexter
>
>
> 2015. december 16. 10:00 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:
>
>> Nem olvastam mrg ezt a cikket ... de hibatlan !
>> Vegre egy normalis ujsagiro ... normalis cikkel, ami nem (szokas szerint a
>> sünök) megrendelesere irodott.
>>
>> -----------------
>> L. Pasztor
>> -----------------
>>
>> Sent from my iPad
>>
>> > On 16 Dec 2015, at 09:27, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>> >
>> >
>> http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2013/01/30/vegyetek_traffipaxot_sokat/
>> >
>> > Az összes baleset 27%-ának oka a gyorshajtás, aminek a kb. 20%-a az
>> > abszolút gyorshajtás. Vagyis 5,5% körül az összes balesetből.
>> >
>> > Emlékszem még a veszprémi piroson áthajtást figyelő kamerára, ahol az
>> > egész ország összes ilyen ügyének 40%-a (!!!) keletkezett pár év
>> > előtt. Ott voltak azután mérések is, mennyi ideig tart a sárga, és
>> > simán kijött, hogy busszal pl. esélytelen a dolog, ha még éppen zöldet
>> > látott a sofőr, a csuklónál van a lámpa, amikor pirosra vált. Ha meg
>> > pont sárgára vált előtte a lámpa, és megpróbál fékezni, akkor az
>> > utasokat egymásra borítva áll meg kb. a kereszteződés közepén.
>> >
>> > Best regards,
>> > Andy
>> >
>> >
>> > L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> írta (2015. december 16. 8:44):
>> >> Erről sem az M5-ön, sem az M1-en valszeg sokan nem hallottak ...
>> >>
>> >> És ha picit belelátnál a rendszerbe, akkor tudnád, h kedves kis államunk
>> >> előírja a sünöknek ezen összeg beszedését ... minden évben, sőt 2 éve
>> >> már nem csak Szombathelyen, hanem Nyíregyházán is nyitottak közig.
>> >> bírság osztó intézményt ... mert felfutó adóbeszedő intézmény.
>> >>
>> >> A közlekedésbiztonság csak a sajtónak való duma, a balesetek kb. 70%-a a
>> >> nem figyelés miatt van, a gyorshajtás csak elenyésző.
>> >> És nem autópályákon, hanem 1-2 számjegyű utakon, ahol rendszerint a
>> >> hitvány aszfalt miatt esély sincs gyorshajtásra ...
>> >> A nemfigyelés miatt, a kanyarban kívül előzés miatt, a bal-sávba
>> >> át-át-csámborgás miatt, a másikat utoléri és belemegy miatt, a zebrán
>> >> előz miatt, a belső sávból jobbra fordul miatt, a külső sávból balra
>> >> fordul miatt, a jobbkezes utcák miatt, a kesztyűtartóban / CD-n /
>> >> mobilon kotorászik miatt, elalszik-piás-drogos-diszkóspatkány miatt,
>> >> etc, etc, etc nem lehet kaszálni ... marad az, hogy a 10% (vagy az
>> >> alatti) abszolút (!) gyorshajtást fújják fel nagy csinnadrattával.
>> >>
>> >> Nem lehet itt a népek felének szemébe mondani, hogy felelőtlen, idióta,
>> >> vezetésre csaknem alkalmatlan droidok vagytok ...
>> >> És ha ezt élőben is látni akarod, gyere el a dél-alföldre ... esetleg a
>> >> lentebbi bácskiskun v békés megyébe ...
>> >> És pillanatok alatt visszasírja az ember az ittenihez képest logikus,
>> >> rendezett, szabályos Istanbul-i, Szicilia-i vagy Katalán stílusú
>> >> közlekedést ... :)
>> >>
>> >> ---------------------
>> >> L. Pásztor
>> >> ---------------------
>> >>
>> >>
>> >>
>> >> 12/16/2015 8:17 AM keltezéssel, Szima Gábor írta:
>> >>>> On Wed, 16 Dec 2015, Kaczmarek Edvard wrote:
>> >>>>
>> >>>> 2. Rendszeresen járok az M3-ason (jóval büntetési határ alatt), nagyon
>> >>>> kevesen előznek meg.
>> >>> A rezes éva eset óta visszavettek az arcból a vendégmunkások..
>> >>>
>> >>> -Sygma
>> >>>
>> >>> -----------------------------------------
>> >>> elektro[-flame|-etc]
>> >>
>> >> -----------------------------------------
>> >> elektro[-flame|-etc]
>> >
>> > -----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list