[elektro] fix trafi

L. Pásztor seasoft at invitel.hu
Wed Dec 16 10:00:06 CET 2015


Nem olvastam mrg ezt a cikket ... de hibatlan !
Vegre egy normalis ujsagiro ... normalis cikkel, ami nem (szokas szerint a sünök) megrendelesere irodott.

----------------- 
L. Pasztor
-----------------

Sent from my iPad

> On 16 Dec 2015, at 09:27, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
> 
> http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2013/01/30/vegyetek_traffipaxot_sokat/
> 
> Az összes baleset 27%-ának oka a gyorshajtás, aminek a kb. 20%-a az
> abszolút gyorshajtás. Vagyis 5,5% körül az összes balesetből.
> 
> Emlékszem még a veszprémi piroson áthajtást figyelő kamerára, ahol az
> egész ország összes ilyen ügyének 40%-a (!!!) keletkezett pár év
> előtt. Ott voltak azután mérések is, mennyi ideig tart a sárga, és
> simán kijött, hogy busszal pl. esélytelen a dolog, ha még éppen zöldet
> látott a sofőr, a csuklónál van a lámpa, amikor pirosra vált. Ha meg
> pont sárgára vált előtte a lámpa, és megpróbál fékezni, akkor az
> utasokat egymásra borítva áll meg kb. a kereszteződés közepén.
> 
> Best regards,
> Andy
> 
> 
> L. Pásztor <seasoft at invitel.hu> írta (2015. december 16. 8:44):
>> Erről sem az M5-ön, sem az M1-en valszeg sokan nem hallottak ...
>> 
>> És ha picit belelátnál a rendszerbe, akkor tudnád, h kedves kis államunk
>> előírja a sünöknek ezen összeg beszedését ... minden évben, sőt 2 éve
>> már nem csak Szombathelyen, hanem Nyíregyházán is nyitottak közig.
>> bírság osztó intézményt ... mert felfutó adóbeszedő intézmény.
>> 
>> A közlekedésbiztonság csak a sajtónak való duma, a balesetek kb. 70%-a a
>> nem figyelés miatt van, a gyorshajtás csak elenyésző.
>> És nem autópályákon, hanem 1-2 számjegyű utakon, ahol rendszerint a
>> hitvány aszfalt miatt esély sincs gyorshajtásra ...
>> A nemfigyelés miatt, a kanyarban kívül előzés miatt, a bal-sávba
>> át-át-csámborgás miatt, a másikat utoléri és belemegy miatt, a zebrán
>> előz miatt, a belső sávból jobbra fordul miatt, a külső sávból balra
>> fordul miatt, a jobbkezes utcák miatt, a kesztyűtartóban / CD-n /
>> mobilon kotorászik miatt, elalszik-piás-drogos-diszkóspatkány miatt,
>> etc, etc, etc  nem lehet kaszálni ... marad az, hogy a 10% (vagy az
>> alatti) abszolút (!) gyorshajtást fújják fel nagy csinnadrattával.
>> 
>> Nem lehet itt a népek felének szemébe mondani, hogy felelőtlen, idióta,
>> vezetésre csaknem alkalmatlan droidok vagytok ...
>> És ha ezt élőben is látni akarod, gyere el a dél-alföldre ... esetleg a
>> lentebbi bácskiskun v békés megyébe ...
>> És pillanatok alatt visszasírja  az ember az ittenihez képest logikus,
>> rendezett, szabályos Istanbul-i, Szicilia-i vagy Katalán stílusú
>> közlekedést ...  :)
>> 
>> ---------------------
>> L. Pásztor
>> ---------------------
>> 
>> 
>> 
>> 12/16/2015 8:17 AM keltezéssel, Szima Gábor írta:
>>>> On Wed, 16 Dec 2015, Kaczmarek Edvard wrote:
>>>> 
>>>> 2. Rendszeresen járok az M3-ason (jóval büntetési határ alatt), nagyon
>>>> kevesen előznek meg.
>>> A rezes éva eset óta visszavettek az arcból a vendégmunkások..
>>> 
>>> -Sygma
>>> 
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list