[elektro] OFF - Tesla teszt
Kaczmarek Edvard
edk-elektro at babakezek.hu
Fri Aug 14 10:45:26 CEST 2015
Ha leáll a motor, még pár fékezésre elegendő vákuum marad a szervóban.
A kormányzár csak kihúzott indítókulcsnál zár le.
Ed
Sent from a tamagotchi
On August 14, 2015 8:35:53 AM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> wrote:
>Gurulas kozben nagyon veszelyes a nagyon alacsony fordulat.
>Ha valami miatt, pl. pillanatyi gyujtashiba, kosz, stb. miatt menet
>kozben leall a motor, akkor nagy b at zmeg van, mivel nem lesz sem
>kormany-szervo, sem fek rasegites. Ha ezek elmennek, akkor az emberek
>95%-a megijed, panik, majd esetleg nekimegy valaminek ...
>
>Volt ebbol 90-es evekben EU-ban gond sok helyen, mikor bejottek az
>alapjarati szervo motorok ... az emberek az uj autokat hosszu lejton
>kitettek uresbe, es gurultak lefele ... motor leallt, panik,
>lesodrodott a szalagkorlatnak ...
>Egyszer kisegitettuk a ket ijedt oreget az autobol az A2-n Bécs elott
>fel oranyival, akkor mondta kisoreg, h mit csinalt ...
>Meg jo, h jobbra sodrodott, mert belul mentek a nepek ezerrel. Meg hogy
>nem ugrott be a kormanyzar ....
>
>Eletveszelyes a motor tavleallitasa is, akar hirtelen, akar szakaszos.
>Mindenkiben megallna az ütö, ha uveghangra huzatott elozes kozben
>elkezdene dadogni a motor ... jobbra teherauto, szembol meg jonne az
>akarmi ...
>
>Az auto az csak mukodjon, es ne okozzon meglepetest, mert annak mindig
>csak baj a vege.
>
>-------------------
>L. Pasztor
>-------------------
>
>Sent from my iPad
>
>> On 14 Aug 2015, at 07:45, Zsolt <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
>wrote:
>>
>> Tudtommal ez azért van, mert álló helyzetben lemennek a fordulattal
>> amennyire bírnak, persze a motor kulturált járásának, és a biztos
>> leállásmentesség határáig. De amikor gurulsz, akkor nem lehet a cél
>> fordulatszám érték 600, mert akkor, ha araszolnod kell (tehát kell
>> valamekkora nyomaték is) leállna a motor, vagy ha épp még nem, akkor
>csak
>> nagy gázkorrekcióval, nagy és érezhető lengésekkel lehetne csak
>araszolni a
>> szabályzás tehetetlensége miatt (benzineseknél főleg, gondolom a tied
>is
>> az). Ezt minden autónál így csinálják, csak a mértéke más egy picit.
>Minél
>> nagyobb(nyomatékosabb) egy motor, annál kisebbet kell emelni az
>alapjáraton
>> az egyenletes araszolás miatt. Persze, ha tudná az autó, hogy üresben
>van
>> vagy nincs, kicsit más lenne a helyzet.
>> Zsolt
>>
>>> -----Original Message-----
>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
>Behalf
>> Of
>>> Király,Gyula
>>> Sent: Thursday, August 13, 2015 7:34 PM
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro] OFF - Tesla teszt
>>>
>>> Üdv!
>>>
>>>
>>>> az autó kormányozhatósága, fékezhetősége, stb elengedhetetlen
>>> a tempomat, sávtartás, autoparkolás, esp, stb.. funkciókhoz..
>>> A tempomathoz nem kell belekormányozni, fékezni pláne nem, és ha
>> megpöccintem
>>> a gázt , kussol a tempomat.
>>> A sávtartáshoz rikoltozzon offline a sofőrnek.
>>> Aki nem tud parkolni, goto tanfolyam a Bélánál.
>>>
>>> Azon verem az agyamat, hogy az idióta IGNIS, ha gurulni akarok, 1400
>>> ford/percen tartja üresben a gázt.
>>> Hogy rohadjon meg az a hülye dájzinger...
>>> Bezzeg, ha a lámpánál állok, 600-ra lemegy.
>>> Pedig fordítva kéne...
>>>
>>> Gyula
>>>
>>>
>>> ---
>>> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
>>> https://www.avast.com/antivirus
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
>-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list