[elektro] OFF - Tesla teszt
L. Pásztor
seasoft at invitel.hu
Fri Aug 14 08:35:53 CEST 2015
Gurulas kozben nagyon veszelyes a nagyon alacsony fordulat.
Ha valami miatt, pl. pillanatyi gyujtashiba, kosz, stb. miatt menet kozben leall a motor, akkor nagy b at zmeg van, mivel nem lesz sem kormany-szervo, sem fek rasegites. Ha ezek elmennek, akkor az emberek 95%-a megijed, panik, majd esetleg nekimegy valaminek ...
Volt ebbol 90-es evekben EU-ban gond sok helyen, mikor bejottek az alapjarati szervo motorok ... az emberek az uj autokat hosszu lejton kitettek uresbe, es gurultak lefele ... motor leallt, panik, lesodrodott a szalagkorlatnak ...
Egyszer kisegitettuk a ket ijedt oreget az autobol az A2-n Bécs elott fel oranyival, akkor mondta kisoreg, h mit csinalt ...
Meg jo, h jobbra sodrodott, mert belul mentek a nepek ezerrel. Meg hogy nem ugrott be a kormanyzar ....
Eletveszelyes a motor tavleallitasa is, akar hirtelen, akar szakaszos. Mindenkiben megallna az ütö, ha uveghangra huzatott elozes kozben elkezdene dadogni a motor ... jobbra teherauto, szembol meg jonne az akarmi ...
Az auto az csak mukodjon, es ne okozzon meglepetest, mert annak mindig csak baj a vege.
-------------------
L. Pasztor
-------------------
Sent from my iPad
> On 14 Aug 2015, at 07:45, Zsolt <zsoltlevlistalaptop at gmail.com> wrote:
>
> Tudtommal ez azért van, mert álló helyzetben lemennek a fordulattal
> amennyire bírnak, persze a motor kulturált járásának, és a biztos
> leállásmentesség határáig. De amikor gurulsz, akkor nem lehet a cél
> fordulatszám érték 600, mert akkor, ha araszolnod kell (tehát kell
> valamekkora nyomaték is) leállna a motor, vagy ha épp még nem, akkor csak
> nagy gázkorrekcióval, nagy és érezhető lengésekkel lehetne csak araszolni a
> szabályzás tehetetlensége miatt (benzineseknél főleg, gondolom a tied is
> az). Ezt minden autónál így csinálják, csak a mértéke más egy picit. Minél
> nagyobb(nyomatékosabb) egy motor, annál kisebbet kell emelni az alapjáraton
> az egyenletes araszolás miatt. Persze, ha tudná az autó, hogy üresben van
> vagy nincs, kicsit más lenne a helyzet.
> Zsolt
>
>> -----Original Message-----
>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of
>> Király,Gyula
>> Sent: Thursday, August 13, 2015 7:34 PM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] OFF - Tesla teszt
>>
>> Üdv!
>>
>>
>>> az autó kormányozhatósága, fékezhetősége, stb elengedhetetlen
>> a tempomat, sávtartás, autoparkolás, esp, stb.. funkciókhoz..
>> A tempomathoz nem kell belekormányozni, fékezni pláne nem, és ha
> megpöccintem
>> a gázt , kussol a tempomat.
>> A sávtartáshoz rikoltozzon offline a sofőrnek.
>> Aki nem tud parkolni, goto tanfolyam a Bélánál.
>>
>> Azon verem az agyamat, hogy az idióta IGNIS, ha gurulni akarok, 1400
>> ford/percen tartja üresben a gázt.
>> Hogy rohadjon meg az a hülye dájzinger...
>> Bezzeg, ha a lámpánál állok, 600-ra lemegy.
>> Pedig fordítva kéne...
>>
>> Gyula
>>
>>
>> ---
>> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
>> https://www.avast.com/antivirus
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list