[elektro] OFF - Tesla teszt

Zsolt zsoltlevlistalaptop at gmail.com
Fri Aug 14 07:45:08 CEST 2015


Tudtommal ez azért van, mert álló helyzetben lemennek a fordulattal
amennyire bírnak, persze a motor kulturált járásának, és a biztos
leállásmentesség határáig. De amikor gurulsz, akkor nem lehet a cél
fordulatszám érték 600, mert akkor, ha araszolnod kell (tehát kell
valamekkora nyomaték is) leállna a motor, vagy ha épp még nem, akkor csak
nagy gázkorrekcióval, nagy és érezhető lengésekkel lehetne csak araszolni a
szabályzás tehetetlensége miatt (benzineseknél főleg, gondolom a tied is
az). Ezt minden autónál így csinálják, csak a mértéke más egy picit. Minél
nagyobb(nyomatékosabb) egy motor, annál kisebbet kell emelni az alapjáraton
az egyenletes araszolás miatt. Persze, ha tudná az autó, hogy üresben van
vagy nincs, kicsit más lenne a helyzet.
Zsolt

> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
Of
> Király,Gyula
> Sent: Thursday, August 13, 2015 7:34 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] OFF - Tesla teszt
> 
> Üdv!
> 
> 
> >az autó kormányozhatósága, fékezhetősége, stb elengedhetetlen
> a tempomat, sávtartás, autoparkolás, esp, stb.. funkciókhoz..
> A tempomathoz nem kell belekormányozni, fékezni pláne nem, és ha
megpöccintem
> a gázt , kussol a tempomat.
> A sávtartáshoz rikoltozzon offline a sofőrnek.
> Aki nem tud parkolni, goto tanfolyam a Bélánál.
> 
> Azon verem az agyamat, hogy az idióta IGNIS, ha gurulni akarok, 1400
> ford/percen tartja üresben a gázt.
> Hogy rohadjon meg az a hülye dájzinger...
> Bezzeg, ha a lámpánál állok, 600-ra lemegy.
> Pedig fordítva kéne...
> 
> Gyula
> 
> 
> ---
> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
> https://www.avast.com/antivirus
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list