[elektro] OFF - Tesla teszt

Xorn toth.endre at gmail.com
Fri Aug 14 10:49:03 CEST 2015


Vagy tapos kettőt ijedtében a féken, és oda a vákuum.

Best regards,
Andy

Kaczmarek Edvard <edk-elektro at babakezek.hu> írta (2015. augusztus 14. 10:45):
> Ha leáll a motor, még pár fékezésre elegendő vákuum marad a szervóban.
>
> A kormányzár csak kihúzott indítókulcsnál zár le.
>
> Ed
>
> Sent from a tamagotchi
>
> On August 14, 2015 8:35:53 AM CEST, "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu> wrote:
>>Gurulas kozben nagyon veszelyes a nagyon alacsony fordulat.
>>Ha valami miatt, pl. pillanatyi gyujtashiba, kosz, stb. miatt menet
>>kozben leall a motor, akkor nagy b at zmeg van, mivel nem lesz sem
>>kormany-szervo, sem fek rasegites. Ha ezek elmennek, akkor az emberek
>>95%-a megijed, panik, majd esetleg nekimegy valaminek ...
>>
>>Volt ebbol 90-es evekben EU-ban gond sok helyen, mikor bejottek az
>>alapjarati szervo motorok ... az emberek az uj autokat hosszu lejton
>>kitettek uresbe, es gurultak lefele ... motor leallt, panik,
>>lesodrodott a szalagkorlatnak ...
>>Egyszer kisegitettuk a ket ijedt oreget az autobol az A2-n Bécs elott
>>fel oranyival, akkor mondta kisoreg, h mit csinalt ...
>>Meg jo, h jobbra sodrodott, mert belul mentek a nepek ezerrel. Meg hogy
>>nem ugrott be a kormanyzar ....
>>
>>Eletveszelyes a motor tavleallitasa is, akar hirtelen, akar szakaszos.
>>Mindenkiben megallna az ütö, ha uveghangra huzatott elozes kozben
>>elkezdene dadogni a motor ... jobbra teherauto, szembol meg jonne az
>>akarmi ...
>>
>>Az auto az csak mukodjon, es ne okozzon meglepetest, mert annak mindig
>>csak baj a vege.
>>
>>-------------------
>>L. Pasztor
>>-------------------
>>
>>Sent from my iPad
>>
>>> On 14 Aug 2015, at 07:45, Zsolt <zsoltlevlistalaptop at gmail.com>
>>wrote:
>>>
>>> Tudtommal ez azért van, mert álló helyzetben lemennek a fordulattal
>>> amennyire bírnak, persze a motor kulturált járásának, és a biztos
>>> leállásmentesség határáig. De amikor gurulsz, akkor nem lehet a cél
>>> fordulatszám érték 600, mert akkor, ha araszolnod kell (tehát kell
>>> valamekkora nyomaték is) leállna a motor, vagy ha épp még nem, akkor
>>csak
>>> nagy gázkorrekcióval, nagy és érezhető lengésekkel lehetne csak
>>araszolni a
>>> szabályzás tehetetlensége miatt (benzineseknél főleg, gondolom a tied
>>is
>>> az). Ezt minden autónál így csinálják, csak a mértéke más egy picit.
>>Minél
>>> nagyobb(nyomatékosabb) egy motor, annál kisebbet kell emelni az
>>alapjáraton
>>> az egyenletes araszolás miatt. Persze, ha tudná az autó, hogy üresben
>>van
>>> vagy nincs, kicsit más lenne a helyzet.
>>> Zsolt
>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
>>Behalf
>>> Of
>>>> Király,Gyula
>>>> Sent: Thursday, August 13, 2015 7:34 PM
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro] OFF - Tesla teszt
>>>>
>>>> Üdv!
>>>>
>>>>
>>>>> az autó kormányozhatósága, fékezhetősége, stb elengedhetetlen
>>>> a tempomat, sávtartás, autoparkolás, esp, stb.. funkciókhoz..
>>>> A tempomathoz nem kell belekormányozni, fékezni pláne nem, és ha
>>> megpöccintem
>>>> a gázt , kussol a tempomat.
>>>> A sávtartáshoz rikoltozzon offline a sofőrnek.
>>>> Aki nem tud parkolni, goto tanfolyam a Bélánál.
>>>>
>>>> Azon verem az agyamat, hogy az idióta IGNIS, ha gurulni akarok, 1400
>>>> ford/percen tartja üresben a gázt.
>>>> Hogy rohadjon meg az a hülye dájzinger...
>>>> Bezzeg, ha a lámpánál állok, 600-ra lemegy.
>>>> Pedig fordítva kéne...
>>>>
>>>> Gyula
>>>>
>>>>
>>>> ---
>>>> Ezt az e-mailt az Avast víruskereső szoftver átvizsgálta.
>>>> https://www.avast.com/antivirus
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>          elektro[-flame|-etc]
>>
>>-----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list