[elektro] Tervezett avultatás
Karoly Kovacs
psat55 at yahoo.de
Thu Oct 30 09:48:27 CET 2014
Jó, hogy nem a lovaskocsival hasonlítod. :)
Károly
Arnold Füzesi wrote:
> Valszeg olyan sebessegtartomanyban, amit mas autok csak egyszer lennenek kepesek elerni. Lejton lefele hatszellel. Egy audi 4wd meg 100x csak ott egyszer hibazott pechjere. 50 90 130-nal egy Maruti sosem biztonsagosabb mint egy A8, meg akkor sem ha utobbit egy csimpanz vezeti. :)
>
> Masodsorban gyorsan dinamikusan hajtani szereto ember ritkan adja a fejet Marutira, szoval a hiperszuper csilivili 4wd csucsverda egy kovetkezmeny, es nem ok.
>
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
>> On 30 Oct 2014, at 08:13, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
>>
>> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
>>
>> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan,
>> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom:
>> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült,
>> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van
>> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
>>
>> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy
>> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper,
>> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a
>> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
>>
>> Károly
>>
>> Xorn wrote:
>>> Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
>>> Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
>>>
>>> Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
>>> bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
>>> követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
>>> fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
>>> kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
>>> autó.
>>>
>>> Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>>> kepes mar autot vezetni .
>>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>>
>>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
>>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>>
>>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>>> az autó..
>>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>>> fázom...
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list