[elektro] Tervezett avultatás

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Oct 30 09:46:30 CET 2014


Valszeg olyan sebessegtartomanyban, amit mas autok csak egyszer lennenek kepesek elerni. Lejton lefele hatszellel. Egy audi 4wd meg 100x csak ott egyszer hibazott pechjere. 50 90 130-nal  egy Maruti sosem biztonsagosabb mint egy A8, meg akkor sem ha utobbit egy csimpanz vezeti. :)

Masodsorban gyorsan dinamikusan hajtani szereto ember ritkan adja a fejet Marutira, szoval a hiperszuper csilivili 4wd csucsverda egy kovetkezmeny, es nem ok.


Arnold
Sent from my iPhone

> On 30 Oct 2014, at 08:13, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
> 
> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
> 
> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan, 
> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom: 
> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült, 
> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van 
> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
> 
> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy 
> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper, 
> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a 
> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
> 
> Károly
> 
> Xorn wrote:
>> Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
>> Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
>> 
>> Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
>> bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
>> követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
>> fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
>> kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
>> autó.
>> 
>> Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
>> 
>> Best regards,
>> Andy
>> 
>> 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>> kepes mar autot vezetni .
>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>> 
>>> bye
>>> dexter
>>> 
>>> 
>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>> 
>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>> 
>>>> Károly
>>>> 
>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>> 
>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>> az autó..
>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>> fázom...
>>>> 
>>>> -----------------------------------------
>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list