[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Oct 30 08:27:30 CET 2014


A hyundai radaros veszfekjetol van olyan erzesem hogy ahhoz sok hogy ne
lustuljon el a sofor , ne aludjon bele, ahhoz meg keves hogy vezessen
helyette.

Bye
Dexter
On Oct 30, 2014 8:13 AM, "Karoly Kovacs" <psat55 at yahoo.de> wrote:

> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
>
> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan,
> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom:
> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült,
> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van
> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
>
> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy
> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper,
> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a
> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
>
> Károly
>
> Xorn wrote:
> > Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
> > Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
> >
> > Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
> > bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
> > követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
> > fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
> > kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
> > autó.
> >
> > Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
> >
> > Best regards,
> > Andy
> >
> > 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> >> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
> >> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de
> nem
> >> jarok vele gyorsabban ettol .
> >> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
> >> volt tergorbes gyujtas ? lett.
> >> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
> >> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
> >> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
> >> kepes mar autot vezetni .
> >> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> >>
> >>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
> >>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> >>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> >>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
> >>>
> >>> Károly
> >>>
> >>> Fekete Róbert wrote:
> >>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> >>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
> hogy
> >>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a
> verda,
> >>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> >>>>
> >>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy
> e
> >>>> az autó..
> >>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
> >>>> fázom...
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list