[elektro] Tervezett avultatás

Arnold Füzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Oct 30 09:57:55 CET 2014


Irhattam volna mas markakat/tipust is boven, de "jobb a bekesseg" alapon a Maruti tunt a legkevesbe provokalonak. :)


Arnold
Sent from my iPhone

> On 30 Oct 2014, at 09:48, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
> 
> Jó, hogy nem a lovaskocsival hasonlítod. :)
> 
> Károly
> 
> Arnold Füzesi wrote:
>> Valszeg olyan sebessegtartomanyban, amit mas autok csak egyszer lennenek kepesek elerni. Lejton lefele hatszellel. Egy audi 4wd meg 100x csak ott egyszer hibazott pechjere. 50 90 130-nal  egy Maruti sosem biztonsagosabb mint egy A8, meg akkor sem ha utobbit egy csimpanz vezeti. :)
>> 
>> Masodsorban gyorsan dinamikusan hajtani szereto ember ritkan adja a fejet Marutira, szoval a hiperszuper csilivili 4wd csucsverda egy kovetkezmeny, es nem ok.
>> 
>> 
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>> 
>>> On 30 Oct 2014, at 08:13, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
>>> 
>>> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
>>> 
>>> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan,
>>> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom:
>>> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült,
>>> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van
>>> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
>>> 
>>> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy
>>> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper,
>>> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a
>>> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
>>> 
>>> Károly
>>> 
>>> Xorn wrote:
>>>> Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
>>>> Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
>>>> 
>>>> Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
>>>> bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
>>>> követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
>>>> fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
>>>> kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
>>>> autó.
>>>> 
>>>> Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
>>>> 
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>> 
>>>> 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>>>> kepes mar autot vezetni .
>>>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>>> 
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>> 
>>>>> 
>>>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>>> 
>>>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>>> 
>>>>>> Károly
>>>>>> 
>>>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
>>>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>>> 
>>>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>>>> az autó..
>>>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>>>> fázom...
>>>>>> 
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>> 
>>>> -----------------------------------------
>>>>           elektro[-flame|-etc]
>>> 
>>> -----------------------------------------
>>>          elektro[-flame|-etc]
>> 
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list