[elektro] Tervezett avultatás
Arnold Füzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Oct 30 09:57:55 CET 2014
Irhattam volna mas markakat/tipust is boven, de "jobb a bekesseg" alapon a Maruti tunt a legkevesbe provokalonak. :)
Arnold
Sent from my iPhone
> On 30 Oct 2014, at 09:48, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
>
> Jó, hogy nem a lovaskocsival hasonlítod. :)
>
> Károly
>
> Arnold Füzesi wrote:
>> Valszeg olyan sebessegtartomanyban, amit mas autok csak egyszer lennenek kepesek elerni. Lejton lefele hatszellel. Egy audi 4wd meg 100x csak ott egyszer hibazott pechjere. 50 90 130-nal egy Maruti sosem biztonsagosabb mint egy A8, meg akkor sem ha utobbit egy csimpanz vezeti. :)
>>
>> Masodsorban gyorsan dinamikusan hajtani szereto ember ritkan adja a fejet Marutira, szoval a hiperszuper csilivili 4wd csucsverda egy kovetkezmeny, es nem ok.
>>
>>
>> Arnold
>> Sent from my iPhone
>>
>>> On 30 Oct 2014, at 08:13, Karoly Kovacs <psat55 at yahoo.de> wrote:
>>>
>>> Na, az ilyen autótól kapnék én petefészek gyulladást. :)
>>>
>>> Azt már csak félve kérdezem, hogy ez a csodamasina mit csinál váratlan,
>>> veszélyes közlekedési szituációkban? Talán a választ is tudom:
>>> felkenődik, hisz az elektronika azért mindenre nem lehet felkészült,
>>> viszont a tulaj egy idő után elkényelmesedik, hisz tudat alatt az van
>>> benne, hogy ez az autó úgyis "megvédi".
>>>
>>> Valahol vannak is statisztikák, hogy Németországban a legtöbb (vagy
>>> legalábbis a vártnál tetemesen több) baleset a hiperszuper,
>>> négykerékmeghajtásos, ilyen-olyan gátlós csúcsverdákkal történik, pont a
>>> lelki tényező miatt, miszerint a tulaj túlságosan megbízik az autóban...
>>>
>>> Károly
>>>
>>> Xorn wrote:
>>>> Egy barátom most vett 12 misiért egy Volvot. Előtte 6 évig egy
>>>> Octaviája volt, szalonból hozta ki azt is.
>>>>
>>>> Az új autóban van adaptív tempomat. Pályán, országúton gyakorlatilag
>>>> bekapcsolja, az autó tartja a sebesség alapján számított biztonságos
>>>> követési távolságot, se fékhez, se gázhoz nem kell nyúlni, állóra
>>>> fékezi az autót, ha kell. Ha megvannak a sávfelfestések, még
>>>> kormányozni is csak tessék-lássék kell, mert még azt is megcsinálja az
>>>> autó.
>>>>
>>>> Akkor most miről beszélünk, mint "vezetni tudás"? :-/
>>>>
>>>> Best regards,
>>>> Andy
>>>>
>>>> 2014-10-29 16:11 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>>>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>>>> kepes mar autot vezetni .
>>>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>>>
>>>>> bye
>>>>> dexter
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>>>
>>>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>>>
>>>>>> Károly
>>>>>>
>>>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat, hogy
>>>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>>>
>>>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>>>> az autó..
>>>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>>>> fázom...
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list