[elektro] Tervezett avultatás
Cser Tamas
maguspr53 at gmail.com
Thu Oct 30 08:30:32 CET 2014
Xorn <toth.endre at gmail.com> írta, 2014. 10. 30.:
> Állítólag a felhasználók igénye volt, azért, hogy kevésbé rázza a
> motor az autót, kényelmesebb legyen... :-(
az én olvasatomban:
" A kettőstömegű lendkerék tette lehetővé a nagyobb löket térfogatú diesel
motorok elterjedését a személyautók piacán, illetve azok alkalmazását a
luxusautók területén. "
ahhoz, hogy a motor járása egyenletes legyen, az "Egyenlőtlenségi fok"
Gépkocsi motor 1/100…1/300 kellene legyen,
ehhez qrvanagy súlyú "hagyományos, egyszerű lendkerék" kellene
és ez a "kettős lendkerék" ezt a méretet csökkenti
Egy békebeli Landini traktorhoz (kb. 20LE) kellett 1 hengereshez 70kg lendkerék
most egy 100LE-s 4hengereshez a kettős tömegű meg csak 11kg
> 2014-10-29 12:29 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
>> Egyebkent fura ez a lendkerek dolog, mert nem latom hogy erdemi elonyt
>> hozna barhol.
>> Mi az a funkcio amikor elonyos?
More information about the Elektro
mailing list