[elektro] Tervezett avultatás
Xorn
toth.endre at gmail.com
Thu Oct 30 07:53:37 CET 2014
Állítólag a felhasználók igénye volt, azért, hogy kevésbé rázza a
motor az autót, kényelmesebb legyen... :-(
Best regards,
Andy
2014-10-29 12:29 GMT+01:00 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Egyebkent fura ez a lendkerek dolog, mert nem latom hogy erdemi elonyt
> hozna barhol.
> Mi az a funkcio amikor elonyos?
> Kinyomott kuplungnal? Osszezarva mukodik? Mi csillapit ? Vagy csak rugozik?
> Amit olvastam rola az mintha nem lenne osszhangban azzal amit allitani
> szoktak rola es vegkepp nincs szoros kapcsolatban a fizikaval.
> Ugyanez a generator szabadonfutokra is igaz :)
>
> Bye
> Dexter
> On Oct 29, 2014 11:28 AM, "Xorn" <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
>> Ráadásul a kettős tömegű lendkerék eleve nem is lenne szükséges. A
>> kuplungszerkezetbe épített csillapítás elég régen ismert dolog. Csak
>> úgy 300 helyett 100-ból kijönne a csere, mert a tömör lendkereket nem
>> kellene bántani ugyebár.
>>
>> Fordnak dolgoztam sok évig, úgyhogy van kis rálátásom a dolgokra
>> "belülről" is. A kereskedéseket sosem az eladott autók tartják el,
>> hanem mindig a szerviz. Elsősorban az új autók garanciális
>> szervizelése, amit a gyártó fizet ki a szerviznek. Sajnos odahaza nem
>> nagyon gyakori, hogy a jótállás lejárta után is rendszeresen gyári
>> szervizbe hordják az autót.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2014-10-29 11:17 GMT+01:00 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
>> > Nem kell ehhez sok ... már az is elég lenne, ha bizonyítható lenne az
>> > alultervezettség ...
>> > Ha egy hengerfalról 200e km alatt lekopik az edzet réteg, és az
>> > (SOROZATBAN !!!) nem bír ki 500 ezret, akkor az alultervezés !
>> > Pl. Ford Mondeo V6 kuplung + kettős lendtömeg törvényszerűen 200-220
>> > ezer között recccs. Csere közel 300 rugó munkadíjjal ... na vazze !
>> > Nem hitem igazán a tervezet avultatásban ... de 2 éve februárban pár
>> > centis hóban (de jól jött nekem akkor a hó !) betuszkoltam valahogy 3-ba
>> > és azzal végigautóztam a várost.
>> > A nagykőrösi úton betettem 6-ba és sebváltás nélkül hazamentem Szegedre.
>> >
>> > Itt a precedens elv is valszeg működne ... ha 1-2 cégre rábizonyítanák
>> > ezt, és kib...nak rájuk pár dollár-millát büntiként, vagy 10-20-30 %
>> > büntetővámot termékeikre akkor azért többen észbekapnának. Ha nem is
>> > lenne megváltva a világ, azért kicsivel jobb lenne.
>> >
>> > --------------------
>> > L. Pásztor
>> > --------------------
>> >
>> >
>> > 2014.10.29. 9:33 keltezéssel, Jozsef Valkai írta:
>> >> Persze. Most hirtelen majd mindenki el kezd gyartani minoseget es a
>> szart
>> >> abbahagyjak. Kiralylany, ebredj fel!
>> >>
>> >
>> > -----------------------------------------
>> > elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list