[elektro] Tervezett avultatás
Kovács József
kj at faldeko.hu
Wed Oct 29 16:53:12 CET 2014
Fölösleges határt húzni.
Ha megél belőle gyártó, akkor jó-sikeres volt a terve!
Akkor is, ha 50 ezrenként kell újat venni... ennyi.
Akinek ez nem OK az majd veszi az olyat ami 1 milliót megy.
Az nem megy, amit akarok, hogy minden előny egyben legyen... olcsón.
KJ
2014.10.29. 16:29 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Nehéz kérdés, hogy hol lehet meghúzni a határt.
>
> Károly
>
> SZIGETI Szabolcs wrote:
>> Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
>> Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
>> kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem azért,
>> mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt miegymást
>> állítani macera.
>> Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog, hogy
>> a következőben ne legyen.
>>
>> Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
>> bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire megy
>> kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik a
>> jobb-rosszabb utakon.
>> Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
>> meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
>>
>> Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
>> helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson kívül,
>> belül.
>>
>> Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
>>
>> Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
>> engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta vallásos
>> meggyőződéssel.
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>> 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>
>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>> kepes mar autot vezetni .
>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>
>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
>>> hogy
>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>
>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>> az autó..
>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>> fázom...
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list