[elektro] Tervezett avultatás
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 16:31:18 CET 2014
a fizetokepes kereslet meghuzza .
egy ismerosom most cserelte le a puntojat egy polora . az elmult egy
honapban annyiszor kellett menteni mint elotte harom ev alatt ...
bye
dexter
2014. október 29. 16:29 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> Nehéz kérdés, hogy hol lehet meghúzni a határt.
>
> Károly
>
> SZIGETI Szabolcs wrote:
> > Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
> > Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
> > kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem
> azért,
> > mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt
> miegymást
> > állítani macera.
> > Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog,
> hogy
> > a következőben ne legyen.
> >
> > Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
> > bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire megy
> > kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik a
> > jobb-rosszabb utakon.
> > Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
> > meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
> >
> > Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
> > helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson kívül,
> > belül.
> >
> > Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
> >
> > Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
> > engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta
> vallásos
> > meggyőződéssel.
> >
> > Szabolcs
> >
> >
> > 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >
> >> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
> >> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de
> nem
> >> jarok vele gyorsabban ettol .
> >> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
> >> volt tergorbes gyujtas ? lett.
> >> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
> >> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
> >> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
> >> kepes mar autot vezetni .
> >> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
> >>
> >> bye
> >> dexter
> >>
> >>
> >> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> >>
> >>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
> >>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> >>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> >>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
> >>>
> >>> Károly
> >>>
> >>> Fekete Róbert wrote:
> >>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> >>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
> >> hogy
> >>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a
> verda,
> >>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> >>>>
> >>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy
> e
> >>>> az autó..
> >>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
> >>>> fázom...
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>> elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >> elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list