[elektro] Tervezett avultatás
Karoly Kovacs
psat55 at yahoo.de
Wed Oct 29 17:02:32 CET 2014
A "határt húzni" kifejezést nem bürokratikus formájában értettem, hanem
úgy, hogy ki-ki maga milyen határt húz meg, hol az a határ, amely már
nem szükséges, hanme tisztán csak luxus.
Károly
Kovács József wrote:
> Fölösleges határt húzni.
>
> Ha megél belőle gyártó, akkor jó-sikeres volt a terve!
> Akkor is, ha 50 ezrenként kell újat venni... ennyi.
>
> Akinek ez nem OK az majd veszi az olyat ami 1 milliót megy.
>
> Az nem megy, amit akarok, hogy minden előny egyben legyen... olcsón.
>
> KJ
>
> 2014.10.29. 16:29 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> Nehéz kérdés, hogy hol lehet meghúzni a határt.
>>
>> Károly
>>
>> SZIGETI Szabolcs wrote:
>>> Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
>>> Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
>>> kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem azért,
>>> mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt miegymást
>>> állítani macera.
>>> Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog, hogy
>>> a következőben ne legyen.
>>>
>>> Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
>>> bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire megy
>>> kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik a
>>> jobb-rosszabb utakon.
>>> Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
>>> meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
>>>
>>> Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
>>> helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson kívül,
>>> belül.
>>>
>>> Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
>>>
>>> Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
>>> engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta vallásos
>>> meggyőződéssel.
>>>
>>> Szabolcs
>>>
>>>
>>> 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>>>
>>>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
>>>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de nem
>>>> jarok vele gyorsabban ettol .
>>>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
>>>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
>>>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
>>>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
>>>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
>>>> kepes mar autot vezetni .
>>>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>>
>>>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
>>>>
>>>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
>>>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
>>>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
>>>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>> Fekete Róbert wrote:
>>>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
>>>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
>>>> hogy
>>>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a verda,
>>>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
>>>>>>
>>>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy megy e
>>>>>> az autó..
>>>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én spec
>>>>>> fázom...
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list