[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 16:30:22 CET 2014


ha egy autot sokan hasznalnak , akkor megertem . nem is ezert szoltam
ellene - De ne mondd hogy nem fer bele plusz harom kilo anyag a motorba
azert hogy haromszor tovabb tartson , ha konnyeden rateszel egy
harminckiloval nehezebb ulest. innen indult a tema.


bye
dexter


2014. október 29. 16:21 SZIGETI Szabolcs írta, <szigiszabolcs at gmail.com>:

> Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
> Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
> kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem azért,
> mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt miegymást
> állítani macera.
> Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog, hogy
> a következőben ne legyen.
>
> Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
> bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire megy
> kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik a
> jobb-rosszabb utakon.
> Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
> meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
>
> Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
> helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson kívül,
> belül.
>
> Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
>
> Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
> engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta vallásos
> meggyőződéssel.
>
> Szabolcs
>
>
> 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>
> > pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
> > hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de
> nem
> > jarok vele gyorsabban ettol .
> > nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
> > volt tergorbes gyujtas ? lett.
> > a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
> > ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
> > akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
> > kepes mar autot vezetni .
> > miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> >
> > > Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez nem
> > > ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> > > tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> > > járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
> > >
> > > Károly
> > >
> > > Fekete Róbert wrote:
> > > > nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> > > > már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
> > hogy
> > > > a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a
> verda,
> > > > és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> > > >
> > > > azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy
> megy e
> > > > az autó..
> > > > na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én
> spec
> > > > fázom...
> > >
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list