[elektro] Tervezett avultatás
Imre Kormos
imre.kormos at gmail.com
Wed Oct 29 22:20:13 CET 2014
Ehhez képest egy biciklinél is kifizetnek 200eFt-ot azért, hogy 10 dekával
könnyebb legyen, azután felpattannak rá 20kg súlyfelesleggel.. Ne keress
logikát…
Ki
2014.10.29. 16:30 ezt írta ("charles hoss" <charles.hoss at gmail.com>):
> ha egy autot sokan hasznalnak , akkor megertem . nem is ezert szoltam
> ellene - De ne mondd hogy nem fer bele plusz harom kilo anyag a motorba
> azert hogy haromszor tovabb tartson , ha konnyeden rateszel egy
> harminckiloval nehezebb ulest. innen indult a tema.
>
>
> bye
> dexter
>
>
> 2014. október 29. 16:21 SZIGETI Szabolcs írta, <szigiszabolcs at gmail.com>:
>
> > Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
> > Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
> > kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem
> azért,
> > mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt
> miegymást
> > állítani macera.
> > Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog,
> hogy
> > a következőben ne legyen.
> >
> > Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
> > bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire megy
> > kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik a
> > jobb-rosszabb utakon.
> > Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
> > meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
> >
> > Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
> > helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson kívül,
> > belül.
> >
> > Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
> >
> > Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
> > engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta
> vallásos
> > meggyőződéssel.
> >
> > Szabolcs
> >
> >
> > 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >
> > > pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
> > > hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is , de
> > nem
> > > jarok vele gyorsabban ettol .
> > > nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
> > > volt tergorbes gyujtas ? lett.
> > > a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
> > > ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
> > > akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
> > > kepes mar autot vezetni .
> > > miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
> > >
> > > bye
> > > dexter
> > >
> > >
> > > 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> > >
> > > > Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez
> nem
> > > > ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> > > > tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> > > > járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
> > > >
> > > > Károly
> > > >
> > > > Fekete Róbert wrote:
> > > > > nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> > > > > már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
> > > hogy
> > > > > a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a
> > verda,
> > > > > és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> > > > >
> > > > > azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy
> > megy e
> > > > > az autó..
> > > > > na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én
> > spec
> > > > > fázom...
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list