[elektro] Tervezett avultatás

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 29 17:46:10 CET 2014


pont tegnap neztem a jalop-on egy videot ahol szepen latszik hogy hol viszi
az abs a falba az autokat :
http://jalopnik.com/this-is-your-nurburgring-crash-supercut-for-2014-youre-1651322716?utm_campaign=socialflow_jalopnik_facebook&utm_source=jalopnik_facebook&utm_medium=socialflow

amugy tenyleg total igaza van a haverodnak . ez engem is regen zavar : egy
kisebb teljesitmenyu motor ala nem tesznek rendes feket es futomuvet
(tisztelet az olasz kiveteleknek)
mert a kis motor az olcso es az a szar is egyben . pedig nem logikus amugy
hogy a gs500 fekje es teleszkopja rosszabb legyen mint egy ezres v2-ese .
ismertem olyan sracot aki nagymotor vasarlas utan jott ra hogy az addigi
motorja nem tanitotta meg kanyarodni es fekezni , mert egyszeruen nem
lehetett erezni , adagolni .

bye
dexter


2014. október 29. 16:55 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:

> Mindenki máshol ...
> Ismerős nemrég vette meg új felső kategóriás kocsiját.
> Szinte első útja egy jól felkészült csapathoz vezetett:
> Start-stop elektronika kitilt, sávelhagyás figyelés kitilt, be nem
> kapcsolt öv jelzése kitilt, menetstabilizátor, kipörgésgátló, stb .
> mind-mind kikapcsolhatóvá ...
> Akkor miért vett ilyen autót? A motor és futómű miatt, csak kötelezően
> ezeket is kapta vele.
>
> Rájöttem h  mindez azért van, mert a piacot, az igényeket mesterségesen
> próbálják terelni valamilyen irányba ... és ez már nekem pl. nem teccik !
> Mindenki annyi pohártartót, térképvilágítót, bluetooth-t, motoros
> biz-baszt, 40 hangszórós hifit, 7-8-9 inches média pléjert, és más
> csilivilit tesz-vesz bele, amennyit akar. De nekem ne kelljen megvenni
> azokat a vackokat. Ahogy én sem várom el egy autógyártól sem, h széria
> felszerelés legyen a 0.23-as cw, a 6 henger, a 18-as fellni vagy a
> sportfutómű ...  :)
>
> ------------------
> L. Pásztor
> ------------------
>
>
>
>
> 2014.10.29. 16:29 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> > Nehéz kérdés, hogy hol lehet meghúzni a határt.
> >
> > Károly
> >
> > SZIGETI Szabolcs wrote:
> >> Azért, mert neked valami nem hiányzik, nem biztos, hogy másnak sem fog.
> >> Nálam pl. a listán van, hogy a következő autóban memóriás motoros ülés
> >> kell, hogy legyen. Nem azért, mert nem tudom mozgatni kézzel, hanem
> azért,
> >> mert ketten vezetjük a kocsit, és minden alkalommal ülést, tükröt
> miegymást
> >> állítani macera.
> >> Ülésfűtés meg a kettővel ezelőtti kocsimban is volt, és kizárt dolog,
> hogy
> >> a következőben ne legyen.
> >>
> >> Ezzel szemben magasról teszek rá, hogy hány hengeres vagy mennyire
> >> bugyborékol a V8-as a kipufogóból. Az is hidegen hagy, hogy mennyire
> megy
> >> kilinccsel előre a mecseki utakon. Az viszont nem, hogy mennyire siklik
> a
> >> jobb-rosszabb utakon.
> >> Persze menjen rendesen, legyen teljesítménye, de, hogy ezt hogyan oldja
> >> meg, hány hengerrel, milyen üzemanyaggal, nem érdekel.
> >>
> >> Nekem az autó olyan dolog, amivel a legnagyobb kényelemben eljutok egyik
> >> helyről a másikra és közben a szememnek kellemes látványt nyújtson
> kívül,
> >> belül.
> >>
> >> Ennyi. Mindenkinek mások a prioritásai.
> >>
> >> Természetesen vannak olyan dolgok, más területen, amiben viszont nem
> >> engedek és hasonló terület kedvelőivel szanaszét vitatkozunk rajta
> vallásos
> >> meggyőződéssel.
> >>
> >> Szabolcs
> >>
> >>
> >> 2014. október 29. 16:11 charles hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
> >>
> >>> pontosan . az en pokom lenyegeben mindegy milyen eros . veletlenul a
> >>> hatekonysag , megbizhatosag novelese kozben nott a teljesitmeny is ,
> de nem
> >>> jarok vele gyorsabban ettol .
> >>> nem votl ulesfutes ? lett . nem volt hatekony a futes ? megjavult , nem
> >>> volt tergorbes gyujtas ? lett.
> >>> a jobb indulas , kisebb fogyasztas , jobb hutes volt a szempont . de
> >>> ezeknek a plusz sulya 5kg alatt marad .
> >>> akinek elektromosan kell mozgatni az ulest az lehet hogy fizikailag sem
> >>> kepes mar autot vezetni .
> >>> miert kene masszazs az ulesbe ha egyre rovidebbeket ulunk az autoban ?
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>>
> >>>
> >>> 2014. október 29. 15:58 Karoly Kovacs írta, <psat55 at yahoo.de>:
> >>>
> >>>> Nem vitába szállni akarok Veled, csak megjegyzem, hogy szerintem ez
> nem
> >>>> ugyanaz az eset, mint amit írtam. Az általad hozott példát én simán
> >>>> tudom tolerálni, megértem, ha valaki hobbi tárgyként tekint a
> >>>> járgányára, s ha anyagilag megteheti, áldoz is ezért.
> >>>>
> >>>> Károly
> >>>>
> >>>> Fekete Róbert wrote:
> >>>>> nem csodálkozom rajta hogy r=1 user csak erre vágyik
> >>>>> már sok évvel ezelőtt is csodálkozva olvastam az autós magazinokat,
> >>> hogy
> >>>>> a német manus sok milliót költött a corsára, pöpecül nézett ki a
> verda,
> >>>>> és volt benne egy szimpla 1.2 benzines motor...
> >>>>>
> >>>>> azt mondta az ember neki fontos hogy nézzen ki, jobban mint hogy
> megy e
> >>>>> az autó..
> >>>>> na ez is kb ilyen mint a sok elektromos kényelmi kütyü, amitől én
> spec
> >>>>> fázom...
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>             elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>             elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list