[elektro] Tervezett avultatás

Karoly Kovacs psat55 at yahoo.de
Wed Oct 29 14:21:52 CET 2014


Szerintem is így van, de higgyünk Jóskának, neki már biztosan van is 
kész üzleti terve a sarki motorgyártó üzemre.

Károly

"L. Pásztor" wrote:
> Azért bármely sarki motorgyártó nem tud ezt-azt gyártani.
> Ahogy normális x mikronos technológia sem áll rendelkezésre minden
> félvezető gyárban.
> Amit meg soxor a sarki gyártó gyár, az van elavult de müxik, vagy
> korszerű de olyan is ...
> Így nem véletlen, h pl. a V8-at mindenki Detroitban tervezteti.
> A dízeleket sem Japánban tervezik, hanem Franciaországban, sőt francia
> motorokat használnak.
> Stb, stb.
>
> -----------------
> L. Pásztor
> -----------------
>
>
>
>
> 2014.10.29. 11:41 keltezéssel, Kovács József írta:
>> 2014.10.29. 11:17 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>> Sejtettem, hogy erre gondoltál.
>>> Ez igaz is, csak azt is kalkuláld bele, hogy megfizethető áron!
>> ...éppen ez a marketing akadály.
>>
>>> Valóban elképzelhető, hogy lehet - óriási ráfordítással - gyártani olyan
>>> motort, amely kis köbcentis, turbós, folyamatosan(!) sok ezret pörög és
>>> mégis hosszú életű, de ehhez valószínűleg űrtechnológia kell, nem
>>> sorozatgyártási technológia.
>> Francokat... bármelyik sarki motorgyártó képes lenne rá.
>> De, akkor nem vennének a népek új motorokat, zárhatna be elég gyorsan.
>>
>> A kapitálizmus a GYORS termelési ciklus körforgásra épül.
>>
>> KJ
>>
>>> Károly
>>>
>>> Kovács József wrote:
>>>> Nincs mérnöki akadálya.
>>>> Marketing akadálya van...
>>>>
>>>> KJ
>>>>
>>>> 2014.10.29. 11:03 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>> Figyelted az adatokat?
>>>>>
>>>>> Károly
>>>>>
>>>>> Kovács József wrote:
>>>>>> ...aztán méne tudná?!
>>>>>>
>>>>>> KJ
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> 2014.10.29. 10:07 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>> A 125 lóerős, 1 literes, 3 hengeres turbo benzinest nem tudja 1
>>>>>>> millióra. Ha megfeszül, akkor se.
>>>>>>>
>>>>>>> Best regards,
>>>>>>> Andy
>>>>>>>
>>>>>>> 2014-10-29 10:04 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>>>>>>>> Persze, hogy mérhető. És tudja is az autógyár 100ekm-esre és 1000ekm-esre csinálni. A kérdés az, hogy ki mondja meg, mennyinek kell lennie, honnantól számít törvénysértőnek?
>>>>>>>> Mert a rétegvastagság csak pénz kérdése.
>>>>>>>> De, ha örökéletű lesz minden kávékiöntő, akkor nem fog 300Ft-ért kapni a tecsóban, csak 5eFt-osat. Akkor meg majd azon háborodik fel mindenki.
>>>>>>>> KI
>>>>>>>>
>>>>>>>> ...
>>>>>>>>> Dehogynem,
>>>>>>>>> a rétegvastagság, a rétegminőség stb..
>>>>>>>>> ezek min mind pontosan mérhető dolgok !!!
>>>>>>>> ...
>>>>>>>>> Üdv István
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 2014-10-29 09:32 keltezéssel, Kormos Imre írta:
>>>>>>>>>> Persze, értem. De pl. ez az edzett réteg nem tarthat örökké. Hány
>>>>>>>>> kilométerig kell kitartania? 100e, 500e?
>>>>>>>>>> KI
>>>>>>>>>> ...
>>>>>>>>>>> Alu motorblokkok henger belső falára felvitt edzett réteg kopása
>>>>>>>>>>> 200-250e után ... és ugye acél perselyezni nem lehet.
>>>>>>>>>> ..
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                  elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list