[elektro] Tervezett avultatás

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Wed Oct 29 12:31:46 CET 2014


Azért bármely sarki motorgyártó nem tud ezt-azt gyártani.
Ahogy normális x mikronos technológia sem áll rendelkezésre minden 
félvezető gyárban.
Amit meg soxor a sarki gyártó gyár, az van elavult de müxik, vagy 
korszerű de olyan is ...
Így nem véletlen, h pl. a V8-at mindenki Detroitban tervezteti.
A dízeleket sem Japánban tervezik, hanem Franciaországban, sőt francia 
motorokat használnak.
Stb, stb.

-----------------
L. Pásztor
-----------------




2014.10.29. 11:41 keltezéssel, Kovács József írta:
> 2014.10.29. 11:17 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>> Sejtettem, hogy erre gondoltál.
>> Ez igaz is, csak azt is kalkuláld bele, hogy megfizethető áron!
> ...éppen ez a marketing akadály.
>
>> Valóban elképzelhető, hogy lehet - óriási ráfordítással - gyártani olyan
>> motort, amely kis köbcentis, turbós, folyamatosan(!) sok ezret pörög és
>> mégis hosszú életű, de ehhez valószínűleg űrtechnológia kell, nem
>> sorozatgyártási technológia.
> Francokat... bármelyik sarki motorgyártó képes lenne rá.
> De, akkor nem vennének a népek új motorokat, zárhatna be elég gyorsan.
>
> A kapitálizmus a GYORS termelési ciklus körforgásra épül.
>
> KJ
>
>> Károly
>>
>> Kovács József wrote:
>>> Nincs mérnöki akadálya.
>>> Marketing akadálya van...
>>>
>>> KJ
>>>
>>> 2014.10.29. 11:03 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>> Figyelted az adatokat?
>>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>> Kovács József wrote:
>>>>> ...aztán méne tudná?!
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2014.10.29. 10:07 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>> A 125 lóerős, 1 literes, 3 hengeres turbo benzinest nem tudja 1
>>>>>> millióra. Ha megfeszül, akkor se.
>>>>>>
>>>>>> Best regards,
>>>>>> Andy
>>>>>>
>>>>>> 2014-10-29 10:04 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>>>>>>> Persze, hogy mérhető. És tudja is az autógyár 100ekm-esre és 1000ekm-esre csinálni. A kérdés az, hogy ki mondja meg, mennyinek kell lennie, honnantól számít törvénysértőnek?
>>>>>>> Mert a rétegvastagság csak pénz kérdése.
>>>>>>> De, ha örökéletű lesz minden kávékiöntő, akkor nem fog 300Ft-ért kapni a tecsóban, csak 5eFt-osat. Akkor meg majd azon háborodik fel mindenki.
>>>>>>> KI
>>>>>>>
>>>>>>> ...
>>>>>>>> Dehogynem,
>>>>>>>> a rétegvastagság, a rétegminőség stb..
>>>>>>>> ezek min mind pontosan mérhető dolgok !!!
>>>>>>> ...
>>>>>>>> Üdv István
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014-10-29 09:32 keltezéssel, Kormos Imre írta:
>>>>>>>>> Persze, értem. De pl. ez az edzett réteg nem tarthat örökké. Hány
>>>>>>>> kilométerig kell kitartania? 100e, 500e?
>>>>>>>>> KI
>>>>>>>>> ...
>>>>>>>>>> Alu motorblokkok henger belső falára felvitt edzett réteg kopása
>>>>>>>>>> 200-250e után ... és ugye acél perselyezni nem lehet.
>>>>>>>>> ..
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>                 elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>               elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list