[elektro] Tervezett avultatás
Kovács József
kj at faldeko.hu
Wed Oct 29 16:56:08 CET 2014
Nincs ebben semmi csoda, kapható a technológia!
A legtöbb gyár gépparkja is alkalmas... ha akarja
rövid idő alatt átáll egy hosszú életű típusra és kész.
Nem atomhasítása a vasdarabok gyártása!!!
Tervezési kérdés, a gyártási technológiát nyomokban érinti csak.
KJ
2014.10.29. 14:21 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
> Szerintem is így van, de higgyünk Jóskának, neki már biztosan van is
> kész üzleti terve a sarki motorgyártó üzemre.
>
> Károly
>
> "L. Pásztor" wrote:
>> Azért bármely sarki motorgyártó nem tud ezt-azt gyártani.
>> Ahogy normális x mikronos technológia sem áll rendelkezésre minden
>> félvezető gyárban.
>> Amit meg soxor a sarki gyártó gyár, az van elavult de müxik, vagy
>> korszerű de olyan is ...
>> Így nem véletlen, h pl. a V8-at mindenki Detroitban tervezteti.
>> A dízeleket sem Japánban tervezik, hanem Franciaországban, sőt francia
>> motorokat használnak.
>> Stb, stb.
>>
>> -----------------
>> L. Pásztor
>> -----------------
>>
>>
>>
>>
>> 2014.10.29. 11:41 keltezéssel, Kovács József írta:
>>> 2014.10.29. 11:17 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>> Sejtettem, hogy erre gondoltál.
>>>> Ez igaz is, csak azt is kalkuláld bele, hogy megfizethető áron!
>>> ...éppen ez a marketing akadály.
>>>
>>>> Valóban elképzelhető, hogy lehet - óriási ráfordítással - gyártani olyan
>>>> motort, amely kis köbcentis, turbós, folyamatosan(!) sok ezret pörög és
>>>> mégis hosszú életű, de ehhez valószínűleg űrtechnológia kell, nem
>>>> sorozatgyártási technológia.
>>> Francokat... bármelyik sarki motorgyártó képes lenne rá.
>>> De, akkor nem vennének a népek új motorokat, zárhatna be elég gyorsan.
>>>
>>> A kapitálizmus a GYORS termelési ciklus körforgásra épül.
>>>
>>> KJ
>>>
>>>> Károly
>>>>
>>>> Kovács József wrote:
>>>>> Nincs mérnöki akadálya.
>>>>> Marketing akadálya van...
>>>>>
>>>>> KJ
>>>>>
>>>>> 2014.10.29. 11:03 keltezéssel, Karoly Kovacs írta:
>>>>>> Figyelted az adatokat?
>>>>>>
>>>>>> Károly
>>>>>>
>>>>>> Kovács József wrote:
>>>>>>> ...aztán méne tudná?!
>>>>>>>
>>>>>>> KJ
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> 2014.10.29. 10:07 keltezéssel, Xorn írta:
>>>>>>>> A 125 lóerős, 1 literes, 3 hengeres turbo benzinest nem tudja 1
>>>>>>>> millióra. Ha megfeszül, akkor se.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Best regards,
>>>>>>>> Andy
>>>>>>>>
>>>>>>>> 2014-10-29 10:04 GMT+01:00 Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com>:
>>>>>>>>> Persze, hogy mérhető. És tudja is az autógyár 100ekm-esre és 1000ekm-esre csinálni. A kérdés az, hogy ki mondja meg, mennyinek kell lennie, honnantól számít törvénysértőnek?
>>>>>>>>> Mert a rétegvastagság csak pénz kérdése.
>>>>>>>>> De, ha örökéletű lesz minden kávékiöntő, akkor nem fog 300Ft-ért kapni a tecsóban, csak 5eFt-osat. Akkor meg majd azon háborodik fel mindenki.
>>>>>>>>> KI
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> ...
>>>>>>>>>> Dehogynem,
>>>>>>>>>> a rétegvastagság, a rétegminőség stb..
>>>>>>>>>> ezek min mind pontosan mérhető dolgok !!!
>>>>>>>>> ...
>>>>>>>>>> Üdv István
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 2014-10-29 09:32 keltezéssel, Kormos Imre írta:
>>>>>>>>>>> Persze, értem. De pl. ez az edzett réteg nem tarthat örökké. Hány
>>>>>>>>>> kilométerig kell kitartania? 100e, 500e?
>>>>>>>>>>> KI
>>>>>>>>>>> ...
>>>>>>>>>>>> Alu motorblokkok henger belső falára felvitt edzett réteg kopása
>>>>>>>>>>>> 200-250e után ... és ugye acél perselyezni nem lehet.
>>>>>>>>>>> ..
>>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list