[elektro] trafóméret és kvázi színusz

Kaczmarek Edvard edk-elektro at babakezek.hu
Sun Jul 27 10:45:50 CEST 2014


Nem minden R., csak a Megane II. A hármason ismét lehetséges sk.

Ed

Sent from a tamagotchi

On July 27, 2014 10:39:11 AM CEST, charles hoss <charles.hoss at gmail.com> wrote:
>Hat, van egy generacio ahol az akkumlator valamiert mar fodarab szeruen
>nehezen cserelheto. Nemreg egy bmw-t javitottunk. Az egesz tele volt
>orbitalis elszurasokkal - cserebe legalabb megbizhatatlan szutyok. De
>ha
>jol emlekszem a chrysler-nek is volt olyan periodusa amikor az
>akkucsere
>nehez musor volt.
>De a kedvencem a renault. Naluk nehez izzot cserelni mert az
>csucstechnika.
>A dacian meg tudtak csinalni, mert az gagyi
>
>Bye
>Dexter
>On Jul 27, 2014 10:33 AM, "rhu" <rhu at freemail.hu> wrote:
>
>> hja
>> első alkalommal, utána az ember kihajigálja a felesleges műanyag
>> takarókat és legközelebb, már csak 3 csavar és akkucsere :)
>> és legalább az autó sem cipel fél kilónyi műanyagot feleslegesen :)
>> R.
>>
>> 2014-07-27 10:23 keltezéssel, charles hoss írta:
>> > Egy moszkvics akku sokkal egyszerubb mint barmilyen masik akku. Egy
>mai
>> > autonal bonyolult folyamat egy akkucsere. Nem ugy megy hogy csak
>ket
>> polusa
>> > es egy lefogato pant van.
>> > Illetve de, de csakazert sem ugy csinaljak hogy ezt egy ember meg
>tudja
>> > csinalni. Pont mint az index izzo. A maiak teljesen mas technika
>mar mint
>> > egy kispolake.
>> >
>> > Bye
>> > Dexter
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>-----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list