[elektro] trafóméret és kvázi színusz

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Jul 27 10:39:11 CEST 2014


Hat, van egy generacio ahol az akkumlator valamiert mar fodarab szeruen
nehezen cserelheto. Nemreg egy bmw-t javitottunk. Az egesz tele volt
orbitalis elszurasokkal - cserebe legalabb megbizhatatlan szutyok. De ha
jol emlekszem a chrysler-nek is volt olyan periodusa amikor az akkucsere
nehez musor volt.
De a kedvencem a renault. Naluk nehez izzot cserelni mert az csucstechnika.
A dacian meg tudtak csinalni, mert az gagyi

Bye
Dexter
On Jul 27, 2014 10:33 AM, "rhu" <rhu at freemail.hu> wrote:

> hja
> első alkalommal, utána az ember kihajigálja a felesleges műanyag
> takarókat és legközelebb, már csak 3 csavar és akkucsere :)
> és legalább az autó sem cipel fél kilónyi műanyagot feleslegesen :)
> R.
>
> 2014-07-27 10:23 keltezéssel, charles hoss írta:
> > Egy moszkvics akku sokkal egyszerubb mint barmilyen masik akku. Egy mai
> > autonal bonyolult folyamat egy akkucsere. Nem ugy megy hogy csak ket
> polusa
> > es egy lefogato pant van.
> > Illetve de, de csakazert sem ugy csinaljak hogy ezt egy ember meg tudja
> > csinalni. Pont mint az index izzo. A maiak teljesen mas technika mar mint
> > egy kispolake.
> >
> > Bye
> > Dexter
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list