[elektro] autópálya kamerák

Xorn toth.endre at gmail.com
Wed Sep 11 17:31:31 CEST 2013


Es a sullyal erosen exponencialisan no a rongalokepesseg...

Ha meg a dobozt hianyolod, kozlekedj tankkal. Abban meg kisebb esellyel
lesz bajod, ha utkozol, nem? Esetleg tegyuk is kotelezove...

Best regards,
Andy
On Sep 11, 2013 4:49 PM, "gyapo" <gyapo at freemail.hu> wrote:

> > nem ugyanaz .
> > a motorok utterhelese merhetetlenul alacsony a tobbi jarmuhoz hasonlitva
> -
>
> Annyira azért nem, persze vannak könnyű motorok is. De egy komolyabb
> túramoci simán 200 kg fölött van és ha ketten ülnek rajta, akkor
> mondjuk 220+80+60=360 egy kerékre 180 kg jut. Az autó meg legyen 1230
> kg (Opel Astra) az 1230+80+60=1370 egy kerékre 343 kg. Mondjuk a motor
> fele az autónak.
>
> > a forgalomban elfoglalt helyuk , meretuk miatt a dugokepzo kepesseguk is
> > elenyeszo -
>
> Két motornál több nem fér el egy sávban, akkor már autónyi helyet
> foglalnak. Az egységnyi helyen szállított személyek száma majdnem
> annyi mint az autónak.
> Dugóban előnyösebb, mert kisebb helyen elfér, szükség esetén még tolni
> is lehet, bár egy 220 kg-os motor fölcuccolva, motoros cuccba
> beöltözve tolja az aki akarja. Ráadásul mintha a motor tolásához is
> jogsi meg bukó kellene, szóval nem olyan mint a segédmotor, hogy nem
> számít vezetésnek a tolás. Ha meg vezetés, akkor nem lehet fölmenni
> járdára, forgalomtól elzárt területre stb. ahol amúgy sem lehet
> közlekedni vele. Viszont nehezebb stabilan leállítani, otthagyni,
> bezárni valamit, koccanásnál is esélyes az esés, nagyobb a súlyosabb
> sérülés esélye.
> Szóval azon kívül, hogy aki szeret motorozni annak jó, a többieknek
> elég szívás, nehezebb észrevenni a forgalomban, többet kell rá költeni
> ha gubanc van, könnyebben lesz gubanc a kisebb gumi-aszfalt kapcsolat
> és a doboz hiánya miatt.
>
> Üdv.: gyapo
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list