[elektro] autópálya kamerák
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 11 17:43:12 CEST 2013
2013. szeptember 11. 17:31 Xorn írta, <toth.endre at gmail.com>:
> Es a sullyal erosen exponencialisan no a rongalokepesseg...
>
> Ha meg a dobozt hianyolod, kozlekedj tankkal. Abban meg kisebb esellyel
> lesz bajod, ha utkozol, nem? Esetleg tegyuk is kotelezove...
>
no igen .
ma nem lehetne engedelyeztetni a robogokat , kerekparokat .
> On Sep 11, 2013 4:49 PM, "gyapo" <gyapo at freemail.hu> wrote:
>
> > > nem ugyanaz .
> > > a motorok utterhelese merhetetlenul alacsony a tobbi jarmuhoz
> hasonlitva
> > -
> >
> > Annyira azért nem, persze vannak könnyű motorok is. De egy komolyabb
> > túramoci simán 200 kg fölött van és ha ketten ülnek rajta, akkor
> > mondjuk 220+80+60=360 egy kerékre 180 kg jut. Az autó meg legyen 1230
> > kg (Opel Astra) az 1230+80+60=1370 egy kerékre 343 kg. Mondjuk a motor
> > fele az autónak.
> >
> > > a forgalomban elfoglalt helyuk , meretuk miatt a dugokepzo kepesseguk
> is
> > > elenyeszo -
> >
> > Két motornál több nem fér el egy sávban, akkor már autónyi helyet
> > foglalnak. Az egységnyi helyen szállított személyek száma majdnem
> > annyi mint az autónak.
>
1 , nem . mert amig halad a sor , addig is sokkal kevesebb helyet foglalnak
, ha pedig lassul a forgalom , akkor autok szamara nem letezo helyet
foglalnak el , tehat egyszeruen kifolynak a forgalombol - amikor elindul a
sor , hamarabb vannak fent utazotempon , tehat lampatol nem tartjak fel a
sort - nem ugy mintha ok is csak egy auto lennenek , hanem sehogy .
> > Dugóban előnyösebb, mert kisebb helyen elfér, szükség esetén még tolni
> > is lehet, bár egy 220 kg-os motor fölcuccolva, motoros cuccba
> > beöltözve tolja az aki akarja. Ráadásul mintha a motor tolásához is
> > jogsi meg bukó kellene, szóval nem olyan mint a segédmotor, hogy nem
> > számít vezetésnek a tolás.
ettol meg el lehet vele menni ott ahol autoval ul a csoka a dugoban .
egy 50ccm-es negyutemu pocskoszoruvel is fele annyi ido alatt erek be
egyetemre mint az 1.6-os forddal .
Ha meg vezetés, akkor nem lehet fölmenni
> > járdára, forgalomtól elzárt területre stb. ahol amúgy sem lehet
> > közlekedni vele.
miert ne lehetne ? mindig ott parkolok - hiszen nem lenne fair ha egy egesz
parkolohelyet elfoglalnek az autoktol .
> Viszont nehezebb stabilan leállítani, otthagyni,
> > bezárni valamit, koccanásnál is esélyes az esés, nagyobb a súlyosabb
> > sérülés esélye.
>
ezert kell tobbet fizessek az autopalyatarsasagnak mert nem tudom
kenyelmesen otthagyni a palyan a motoromat ?
> > Szóval azon kívül, hogy aki szeret motorozni annak jó, a többieknek
> > elég szívás, nehezebb észrevenni a forgalomban, többet kell rá költeni
> > ha gubanc van, könnyebben lesz gubanc a kisebb gumi-aszfalt kapcsolat
> > és a doboz hiánya miatt.
>
persze . az autosnak van klimaja , legzsakja meg radioja , nekem meg fele
annyi ido beerni a suliba .
mindenki eldonti hogy mit valaszt - kenyelmet es nagy fogyasztast ,
biztonsagot vagy tempot , dugomentesseget es olcso beszerzesi arat .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list