[elektro] autópálya kamerák
gyapo
gyapo at freemail.hu
Wed Sep 11 16:48:49 CEST 2013
> nem ugyanaz .
> a motorok utterhelese merhetetlenul alacsony a tobbi jarmuhoz hasonlitva -
Annyira azért nem, persze vannak könnyű motorok is. De egy komolyabb
túramoci simán 200 kg fölött van és ha ketten ülnek rajta, akkor
mondjuk 220+80+60=360 egy kerékre 180 kg jut. Az autó meg legyen 1230
kg (Opel Astra) az 1230+80+60=1370 egy kerékre 343 kg. Mondjuk a motor
fele az autónak.
> a forgalomban elfoglalt helyuk , meretuk miatt a dugokepzo kepesseguk is
> elenyeszo -
Két motornál több nem fér el egy sávban, akkor már autónyi helyet
foglalnak. Az egységnyi helyen szállított személyek száma majdnem
annyi mint az autónak.
Dugóban előnyösebb, mert kisebb helyen elfér, szükség esetén még tolni
is lehet, bár egy 220 kg-os motor fölcuccolva, motoros cuccba
beöltözve tolja az aki akarja. Ráadásul mintha a motor tolásához is
jogsi meg bukó kellene, szóval nem olyan mint a segédmotor, hogy nem
számít vezetésnek a tolás. Ha meg vezetés, akkor nem lehet fölmenni
járdára, forgalomtól elzárt területre stb. ahol amúgy sem lehet
közlekedni vele. Viszont nehezebb stabilan leállítani, otthagyni,
bezárni valamit, koccanásnál is esélyes az esés, nagyobb a súlyosabb
sérülés esélye.
Szóval azon kívül, hogy aki szeret motorozni annak jó, a többieknek
elég szívás, nehezebb észrevenni a forgalomban, többet kell rá költeni
ha gubanc van, könnyebben lesz gubanc a kisebb gumi-aszfalt kapcsolat
és a doboz hiánya miatt.
Üdv.: gyapo
More information about the Elektro
mailing list