[elektro] autópálya kamerák

gyapo gyapo at freemail.hu
Wed Sep 11 16:48:49 CEST 2013


> nem ugyanaz .
> a motorok utterhelese merhetetlenul alacsony a tobbi jarmuhoz hasonlitva -

Annyira azért nem, persze vannak könnyű motorok is. De egy komolyabb 
túramoci simán 200 kg fölött van és ha ketten ülnek rajta, akkor 
mondjuk 220+80+60=360 egy kerékre 180 kg jut. Az autó meg legyen 1230 
kg (Opel Astra) az 1230+80+60=1370 egy kerékre 343 kg. Mondjuk a motor 
fele az autónak.

> a forgalomban elfoglalt helyuk , meretuk miatt a dugokepzo kepesseguk is
> elenyeszo - 

Két motornál több nem fér el egy sávban, akkor már autónyi helyet 
foglalnak. Az egységnyi helyen szállított személyek száma majdnem 
annyi mint az autónak.
Dugóban előnyösebb, mert kisebb helyen elfér, szükség esetén még tolni 
is lehet, bár egy 220 kg-os motor fölcuccolva, motoros cuccba 
beöltözve tolja az aki akarja. Ráadásul mintha a motor tolásához is 
jogsi meg bukó kellene, szóval nem olyan mint a segédmotor, hogy nem 
számít vezetésnek a tolás. Ha meg vezetés, akkor nem lehet fölmenni 
járdára, forgalomtól elzárt területre stb. ahol amúgy sem lehet 
közlekedni vele. Viszont nehezebb stabilan leállítani, otthagyni, 
bezárni valamit, koccanásnál is esélyes az esés, nagyobb a súlyosabb 
sérülés esélye.
Szóval azon kívül, hogy aki szeret motorozni annak jó, a többieknek 
elég szívás, nehezebb észrevenni a forgalomban, többet kell rá költeni 
ha gubanc van, könnyebben lesz gubanc a kisebb gumi-aszfalt kapcsolat 
és a doboz hiánya miatt.

Üdv.: gyapo



More information about the Elektro mailing list