[elektro] Vízbontó
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue Sep 3 10:03:04 CEST 2013
Tudod, hogy te vagy az az egy a millióból, akinek nem valók a mai
autók? Csepp a tengerben, mondhatni.
Ja, mai cikk a Totalcaron, a Ford 1.0 Ecoboost motor istenítése.
Szerintem aki a cikket írta, az még nem vezetett olyan autót, amiben
ez a motor volt... :-(
Best regards,
Andy
2013/9/3 Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> Osszes autom eddig at volt, rutin feladat hozzaertonek, es garantalt a vegeredmeny!
>
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2013.09.03., at 6:58, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
>
>> Meg utána átprogramozni az egész autót.
>>
>> Best regards,
>> Andy
>>
>> 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as benzin a
>>> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
>>> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>>>
>>> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
>>> Az pedig nem tunik soknak...
>>>
>>>
>>> A.
>>>
>>> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
>>>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
>>>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
>>>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre 0.1liter
>>>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi uzemanyag
>>>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat behozza.
>>>>
>>>> Vajk
>>>>
>>>>
>>>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>>
>>>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel mint
>>>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
>>>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
>>>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
>>>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
>>>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a valtozashoz
>>>>> alkalmazkodni.
>>>>>
>>>>> Bye
>>>>> Dexter
>>>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>>>>>
>>>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
>>>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>>>>>>
>>>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
>>>>> hogy
>>>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
>>>>> is
>>>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>>>>>>
>>>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
>>>>>> majd
>>>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában véletlenül
>>>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
>>>>> hát
>>>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka akkor
>>>>>> ott más nem baszhat.
>>>>>>
>>>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
>>>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem, hogy a
>>>>>> plusz robbanógáztól jobban megy a motor,
>>>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
>>>>>> állítani
>>>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
>>>>> ampereket
>>>>>> zabál fel a cucc.
>>>>>>
>>>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
>>>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor belsejét,
>>>>>> meg a kipuf rendszert ?
>>>>>>
>>>>>> zsolt
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list