[elektro] Vízbontó
Arnold Fuzesi
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Tue Sep 3 09:54:43 CEST 2013
Osszes autom eddig at volt, rutin feladat hozzaertonek, es garantalt a vegeredmeny!
Arnold
Sent from my iPhone
On 2013.09.03., at 6:58, Xorn <toth.endre at gmail.com> wrote:
> Meg utána átprogramozni az egész autót.
>
> Best regards,
> Andy
>
> 2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as benzin a
>> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
>> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>>
>> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
>> Az pedig nem tunik soknak...
>>
>>
>> A.
>>
>> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
>>> Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
>>> hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
>>> liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre 0.1liter
>>> benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi uzemanyag
>>> elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat behozza.
>>>
>>> Vajk
>>>
>>>
>>> 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>
>>>> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel mint
>>>> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
>>>> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
>>>> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
>>>> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
>>>> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a valtozashoz
>>>> alkalmazkodni.
>>>>
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
>>>>
>>>>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
>>>>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
>>>>>
>>>>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
>>>> hogy
>>>>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
>>>> is
>>>>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
>>>>>
>>>>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
>>>>> majd
>>>>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában véletlenül
>>>>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
>>>> hát
>>>>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka akkor
>>>>> ott más nem baszhat.
>>>>>
>>>>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
>>>>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem, hogy a
>>>>> plusz robbanógáztól jobban megy a motor,
>>>>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
>>>>> állítani
>>>>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
>>>> ampereket
>>>>> zabál fel a cucc.
>>>>>
>>>>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
>>>>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor belsejét,
>>>>> meg a kipuf rendszert ?
>>>>>
>>>>> zsolt
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list