[elektro] Vízbontó

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
Tue Sep 3 09:14:30 CEST 2013


Egy 3.0v6-nal nem nehez 1l fogyasztascsokkenest elerni, pl a hengerek
harmadanak kihajitasa kapasbol ennel tobbet csokkentene :-)

Vajk


2013/9/3 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>

> Ha abbol indulok ki, hogy chiptuning (megnovelt elogyujtas) + 100-as
> benzin a
> 3.0 V6-nal okozott atlag 1 liter fogyasztascsokkenest benzinbol a gyari
> allapothoz kepest, akkor annyira nem lehetetlen a dolog.
>
> Annyit kell elerni, amivel a 95-os benyahoz kepest jobb a 100-as.
> Az pedig nem tunik soknak...
>
>
> A.
>
> On 08/24/2013 10:28 AM, Vajk Fekete wrote:
> > Az uzemanyagbol aramtermeles hatasfoka az autoban max 30%. Az arambol
> > hidrogen fejlesztes hatasfoka is max ennyi, inkabb kevesebb. Ergo minden
> > liter benzin amit aram-hidrogen termelesre forditasz, futoertekre
> 0.1liter
> > benzinnek megfelelo hidrogenkent jelenik meg a motorban. A tobbi
> uzemanyag
> > elegetesenek hatasfokat komolyan meg kell emelje hogy ezt a buktat
> behozza.
> >
> > Vajk
> >
> >
> > 2013/8/24 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> >
> >> Ez megitelhetetlen. Induljunk ki abbol hogy az eges ugyanannyit termel
> mint
> >> amit beleoltel. Ez eddig nullas.
> >> Induljunk ki abbol hogy a durranogazos keverek langfront terjedesi
> >> sebessege nagyobb : kisebb elogyujtas kell , kevesebb terfogati munkat
> >> vegez a motor a kompresszio soran , tehat a hatekonysaga no.
> >> Ez csak egyetlen aspektusa ahol mukodhet - ha a motor kepes a
> valtozashoz
> >> alkalmazkodni.
> >>
> >> Bye
> >> Dexter
> >> 2013.08.24. 9:04, "Zsolt" <elektrotesla at telectronic.hu> ezt írta:
> >>
> >>>> Ilyenkor eszembe jut, hogy a kemia tanar altalanosban a szunet utan
> >>>> forditva rakta vissza a zsebtelepet a vizbontora :-)
> >>>
> >>> Én meg éppen azon gondolkoztam el, hogyha a vámos megállít és megnézi,
> >> hogy
> >>> milyen üzemanyagot használsz akkor mi történik ?, mert hát ugye végtére
> >> is
> >>> nem adózott vizet öntesz az autóba.
> >>>
> >>> Már látom előre, hogy a csapból kék színű víz fog folyni, míg a kutakon
> >>> majd
> >>> piros színű vizet lehet tankolni, és ha valakinek az autójában
> véletlenül
> >>> kék színű lesz akkor aztán majd gyorsan megbírságolják milliókra, mert
> >> hát
> >>> (ahogy valaki régebben írta) ha az államnak valamire feláll a farka
> akkor
> >>> ott más nem baszhat.
> >>>
> >>> Egy kicsit elektromos szemmel nézve:
> >>> Én nem vagyok ennyire szkeptikus a dologgal, tehát frankón hiszem,
> hogy a
> >>> plusz robbanógáztól jobban megy  a motor,
> >>> DE ami engem zavar az a vízbontásra fordított energia, azt elő kell
> >>> állítani
> >>> azzal a motorral amiben felhasználásra kerül a hho, és nem kevés
> >> ampereket
> >>> zabál fel a cucc.
> >>>
> >>> Engem az érdekelne, hogy mennyivel fogyaszt többet vagy mennyi energia
> >>> képződik a vízbontás során, meg mennyire eszi meg a viz a motor
> belsejét,
> >>> meg a kipuf rendszert ?
> >>>
> >>> zsolt
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>            elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list